لاهوتی گفت: شهردار لنگرود مشغول کار و تلاش بوده و مورد اقبال همه مردم است.

به گزارش  ندای گیلان  درگیری یکی از کارگان شهرداری با شهردار پرده از مسائلی برداشت که تا به امروز نیز ادامه دارد ؛ از واکنش های مختلف مردمی و برخی از مسئولین شهرستان تا مصاحبه جنجالی رضا کحالی ، شهردار لنگرود و طرح موضوعاتی که باید منتظر ماند و دید که در آینده نزدیک چه خواهد شد.

در همین خصوص مهرداد لاهوتی ، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی طی گفت و گویی با تابناک گیلان اظهار کرد: شهردار لنگرود مشغول کار و تلاش بوده و مورد اقبال همه مردم است.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: ما می خواهیم در بین شهرهای استان حرفی برای گفتن داشته باشیم و در این راه ممکن است اتفاقاتی هم رخ دهد ؛ مثلا در یکی از رسانه ها دیده بودم که یک دعوایی در شهر لنگرود را آنچنان بزرگنمایی کرده بودند که بدگمانی را به مهمانان و مسافران این شهر تزریق می کرد.

لاهوتی گفت: در ماجرای درگیری کارگر و شهردار ، بزرگنمایی شده ، چراکه ما خودمان در مجلس با صدای بلند حرف میزنیم و اگر اینطور باشد که باید بگوییم هر روز در مجلس درگیری است.

این نماینده مجلس با دفاع از عملکرد رضا کحالی اظهار داشت: شهردار لنگرود کارش را بلد است و عملکرد وی مورد تایید و حمایت من بوده و انصافا تا به امروز سخت مشغول کار و تلاش است.

نماینده مردم لنگرود در پاسخ به این سوال نیز که نظری درباره جذب بستگان و نزدیکان برخی از اعضای شورای شهر و عضو مستعفی دارید یا خیر اظهار داشت: به فرماندار گفتم در موضوع جذب بستگان شورا قوی ورود کند و این موضوعی نیست که به سادگی از آن عبور کنیم.

گفتنی است که در شهرداری لنگرود نیز ، اعضای شورای شهر طبق یک مصوبه بستگان و نزدیکان خود را وارد بدنه شهرداری کرده اند که این ماجرا با واکنش های مختلفی همراه است.