پیش از این شهرداری و شورای شهر خواهان خرید باشگاه سپیدرود رشت شده بودند که این درخواست با مخالفت این باشگاه مواجه گردید

به گزارش ندای گیلان از رشت،سید محمد ثابت قدم، شهردار رشت طی نامه ای به مدیر کل اداره جوانان و ورزش استان گیلان رسما خواهان خرید امتیاز یکی از دو تیم فوتبال داماش گیلان یا سپیدرود رشت شده است . در این نامه از مدیر کل خواسته شده است نسبت به معرفی یکی از این دو تیم به شهرداری رشت اقدام به عمل آید .

شایان ذکر است پیش از این شهرداری و شورای شهر خواهان خرید باشگاه سپیدرود رشت شده بودند که این درخواست با مخالفت این باشگاه مواجه گردید ؛ اما درست چندی بعد این باشگاه داماش گیلان بود که طی نامه ای رسما اعلام نمود که قادر به تیمداری نبوده و خواهان فروش سهمیه اش به شهرداری رشت می باشد اما در مواجه با این درخواست ، اعضای هیات رئیسه شورای شهر متشکل از آقایان رفیعی نوده ؛ باقری خطیبانی؛ کاظمی ؛ کارگر نیا و شوقی اجازه ارائه لایحه ای خرید این باشگاه پرهوادار در شورای شهر را ندادند ؛ لایحه ای که پیش بینی می شد در صورت ارائه با رای موافق اکثریت اعضا به تصویب رسیده و باشگاه داماش گیلان زیر پرچم شهرداری رشت در آید .

با تمام این تفاسیر صبح امروز خبری خوش حال کننده از سوی شهرداری رشت مبنی بر خرید یکی از دو تیم فوتبال رشت مخابره شد که در صورت به ثمر نشستن و عدم سنگ پرانی برخی اعضای شورای شهر نوید روزهای خوب را به فوتبال رشت خواهد داد .

خرید داماش توسط شهرداری رشت ندا

داماش گیلان