در پی حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون انتخاب شهردار رشت و حجم عظیم فعالیت های رسانه های موافق و مخالف وی در گیلان،شهردار رشت خواستار تمکین به قانون شد.

 شهردار رشت با انتشار بیانه ای گفت: بر این باورم که فصل الخطاب قانون است و حال که اعضای محترم شورای چهارم به من اطمینان کرده اند، اجازه دهیم تا قانون و قانونگرایی چراغ راهمان باشد و از تکرار تجربه تلخ عدم تمکین به قانون که در سطح ملی رخ داد پرهیز کنیم.

ثابت قدم شهردار رشت

به گزارش ندای گیلان محمد علی ثابت قدم اظهار داشت: پس از اعتماد شورای چهارم رشت به اینجانب به عنوان شهردار رشت متاسفانه شاهد این بودیم که برخی از موافقان و مخالفان این انتخاب در طول هفته گذشته اقدام به انتشار مطالبی در تایید یا رد این بنده حقیر نمودند و اقدام به پاسخ دادن مطالب یکدیگر کردند.
وی افزود: اینجانب به عنوان کوچکترین شهروند این شهر از تمامی افراد و رسانه های موافق و مخالف اعم از روزنامه ها و فضای مجازی، دست اندرکاران مدیریت شهری و مردم شریف، خواهشمندم تا با ادامه این روند افکار عمومی را جریحه دار نکنند و بنا بر سفارش موکد بزرگان استان و نهاد های ذیربط دست در دست هم در جهت همدلی و اتحاد بیشتر برای آبادانی رشت بکوشیم.
  شهردار رشت خاطرنشان کرد:از برادران عزیزم که در عرصه رقابت تنگاتنگ کسب کرسی شهرداری رشت همراه بودیم تشکر میکنم و دستشان را به گرمی می فشارم و میدانم که در این عرصه با تجربیات و کمکهای ارزشمندشان مرا یاری خواهند کرد.

ثابت قدم گفت: به شخصه همیشه منتقدین را سرمایه ای ارزشمند میدانم زیرا که به من راه و رسم زندگی آموختند و از موافقین این انتخاب به خاطر حمایتهای بی دریغشان سپاسگزارم اما به جهت منافع شهر و شهروندان و حفظ و آرامش فضای شهر خواهشمندم تا با سعه صدر خود و همدلی به مجموعه شهرداری و شهردار رشت کمک کنند تا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با مدیریتی جهادی بتوانند با تکیه به همت ۱۵ عضو شورای شهر و حمایت شهروندان روزهای بهتری را برای این شهر رقم زنند.