حاجی پور با بیان اینکه مردم از ما ناراحت و دلخور هستند و بیایم از نظر خودمان بگذریم و جلو برویم گفت: همه باهم با سه ماشین می رویم و وقتی که ما را ببیند مکلف می شوند حکم را به ما بدهند.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،اسماعیل حاجی پور در جلسه فوق‌العاده  شورای شهر رشت که تنها با حضور 7 عضو شورا آغاز شد با اشاره به اینکه از اینکه حجت جذب موفق به اخذ حکم خود نشدند متاسفم هستم اظهار داشت:متاسفیم که اقدامات وزارت کشور با فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت مغایرت دارد.
وی افزود:از طرفی در کشور مطرح می شود که از جوان ها استفاده و بهره برده شود اما با این بخشنامه جدید تنظیم شده برای انتخاب شهردار ،فردی که می‌خواهد شهردار رشت شود باید حدود 50 سال سن داشته باشد .
عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه از سوی دیگر وضعیت تبصره 3 ماده 5 هنوز مشخص نیست گفت:در حال حاضر باید روبه جلو و به سمتی که منافع مردم در آن است حرکت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ما با 250 هزار رای مردم و اعتماد آنها وارد شورا شدیم و وظیفه اول ما تعیین شهردار است  گفت:ما وظیفه خود را انجام دادیم ولی اتفاقی که نباید می افتاد ،افتاد.

این عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه باید فکر کنیم  زیرا بعضی از موارد باعث شد آقای جذب حکمش را نتواند دریافت کند افزود: اگر آقای جذب 8 رای داشت حکم خود را گرفته بود.

حاجی پور با اشاره به اینکه از بزرگان شورا انتظار داریم و باید انتخابی را انجام بدهیم که با 11 رای متحد شورا روانه وزارت کشور شود گفت:همه باید یک صدا بگوییم یک نفر شهردار ماست و هیچکس جرات ندارد بخواهد مقابل تصمیم شورا بایستد.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه وجود دارد اما باید به یک نتیجه واحد برسیم و همه روی آن بمانیم خاطرنشان کرد:به کسی رای بدهیم که مشکلی از لحاظ دستگاه امنیتی و وزارت کشور نداشته باشیم.

حاجی پور  در پایان با بیان اینکه مردم از ما ناراحت و دلخور هستند و بیایم از نظر خودمان بگذریم و جلو برویم گفت: همه باهم با سه ماشین می رویم و وقتی که ما را ببیند مکلف می شوند حکم را به ما بدهند.