رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان گفت: شهدا اسطوره های اعتقادی جامعه مردم هستند که در هدایت و اعتلای ارزشهای دینی و اعتقادی جامعه بسیار اثرگذار هستند

به گزارش ندای گیلان، فرهاد دلق پوش در دیدار با پدر شهید بابک نوری هریس از شهدای گرانقدر مدافع حرم استان گیلان اظهار داشت: شهدا اسطوره های اعتقادی جامعه مردم هستند که در هدایت و اعتلای ارزشهای دینی و اعتقادی جامعه بسیار اثرگذار هستند.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان در ادامه این دیدار ضمن ابراز خرسندی و تحسین این پدر بزرگوار، شهادت را فیض عظیم در مسیر کمال دانست و گفت: رسیدن به این درجه از کمال انسانیت، فهم و درکی ستودنی می‌طلبد که آن شهید والامقام به این سطح اعتقادی و آگاهی رسیده بود.
 وی در ادامه این دیدار و بیان خاطرات زمان دفاع مقدس به همرزم بودنش با پدر بزرگوار شهید نوری هریس پی برد و عنوان کرد: حال وهوای میدان های جبهه و جنگ و فضای اعتقادی در آن زمان به نحوی بود که هیچکس نسبت به اتفاقات بی‌تفاوت نبود و فرهنگ ایثار و شهادت در اقصا نقاط کشور حکمفرما بود.
محمد نوری هریس؛ پدر شهید والامقام مدافع حرم نیز در ادامه این نشست به میزان تواضع و رفتار مطلوب مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدا اشاره نمود و گفت: این رفتار و متانت رهبری در برخورد با خانواده شهدا، بایستی برای همه کارکنان بخش های مختلف اداری و آحاد جامعه، هنگام مراجعه مردم و به ویژه خانواده شهدا الگو قرار گیرد.
 وی به حفظ شان و جایگاه پدر و مادر شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: توصیه می کنم که حرمت و احترام خانواده شهدا به ویژه پدر مادر آنها رعایت شود چون آنها به حمایت مادی مردم احتیاجی ندارند ولی آنچه مهم است حمایت معنوی و تکریم پدر و مادر شهدای گرانقدر می باشد