فرماندار رودسر گفت: 18 میلیارد تومان معادل 60 درصد بهاء برگ سبز چای به حساب کشاورزان شهرستان واریز شده است

به گزارش ندای گیلان از رودسر،امیر جانبازی رودسری در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: یکی از دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بنیان‌نهادن نمازعبادی و سیاسی‌جمعه بود که از تریبون آن در جهت ترویج فرهنگ‌علوم قرآنی و شریعت اسلامی استفاده می شود .

جانبازی رودسری در ادامه به مشارکت 8/82 درصدی مردم استان گیلان در انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال جاری اشاره کرد و افزود : مردم با حضور پر شور و حداکثری خود در انتخابات 29 اردیبهشت ماه کاربسیار بزرگی انجام دادند و پیام این حضور حماسی برای مسئولان تلاش و کوشش بیشتر در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام و همچنین عمران ، آبادانی و رفاه بیشتر مردم کشور است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر تصریح کرد: در فصل تابستان هستیم و با توجه به اینکه شهرستان رودسر یک شهرستان گردشگر پذیر می باشد باید به گونه ای برنامه ریزی نماییم تا مسافران و گردشگران با خاطره ای خوش این منطقه را ترک نمایند .

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های اصولی در چند سال اخیر مقدمات حضور مسافران و گردشگران در شهرستان به خوبی فراهم شده است و ما شاهد حضور مردم از سراسر نقاط کشور در شهرستان هستیم .

جانبازی رودسری تصریح کرد: افزایش حضور و اقامت مسافران و گردشگران در شهرستان طی نمودن مسیر درست مسئولین در جهت توسعه و ارتقاء صنعت توریسم در منطقه را نشان می دهد .

فرماندار رودسر در ادامه به سه طرح سالمسازی دریا در شهرستان اشاره نمود و افزود: شهرستان رودسر با داشتن 45 کیلومتر نوار ساحلی دارای 3 طرح سالمسازی دریا در شهرهای رودسر ، کلاچای و چابکسر است که 48 ناجی غریق در این سه طرح مشغول فعالیت اند و امکانات رفاهی و فضای مناسب برای حضور مسافران و گردشگران به خوبی در این طرح ها فراهم شده است .

وی یادآور گردید: 46 نقطه حادثه خیز در این ساحل 45 کیلومتری شناسایی شده که با هماهنگی دهیاران و شهرداران ساحلی بیش از 50 درصد این مناطق دارای ناجی غریق بوده و یگانهای ویژه نیروی انتظامی همواره به طور منظم در این مناطق در حال فعالیت می باشند .

جانبازی گفت: تا پایان تیرماه سال 95 تعداد 6 نفر در سواحل دریای خزر غرق شدند که این تعداد در سال 96 تا به امروز 4 مرداد یک نفر می باشد و این نشان دهند تلاش و کوشش همه عزیزان دست اندرکار می باشد که باید از این به بعد هم مستمر ادامه داشته باشد .

فرماندار رودسر اظهار داشت: در جهت تقویت امر امداد و نجات در سواحل دریای شهرستان به شهرداری های رودسر و چابکسر هرکدام یک دستگاه جت اسکی و همچنین یک دستگاه قایق بادی تحویل هلال احمر کلاچای داده شده است و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در سال آینده امکانات رفاهی بیشتری برای امر امداد و نجات در سواحل دریا فراهم نماییم .

وی ادامه داد: یکی از سیاست دولت تدبیر و امید استفاده از مدیران کارآمد ، پرتوان و موثر در کارها می باشد و مدیران باید تمام سعی و تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت مردم به کار گیرند و طوری عمل نمایند تا فرصت نقد رفتار دیگران را نداشته باشند و در راستای اهداف سازمانی خود به دور از حواشی به کار خود ادامه دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: مسئولین علاوه بر پیگیری و انجام پروژه های بزرگ که در حیطه اهداف سازمانی خود تعریف شده باید به امورات کوچک مردم نیز بپردازند چون همین مسائل و مشکلات کوچک تأثیر بسیار زیادی در زندگی مردم دارد و جلب رضایت مردم نقش بسیار موثر و مهمی در امر توسعه و پیشرفت یک کشور ایفاء می کند .

وی افزود: همه کارها باید برای رضای خدا و مردم باشد و همه مدیران باید به طور جدی امورات مربوط به ارباب رجوع را پیگیری نمایند .

جانبازی در ادامه سخنان خود به جاده زیاز به شوک اشاره نمود و افزود: پیمانکار این پروژه مشخص شده و در حال حاضر کارگران در این مسیر درحال کار هستند و در آینده نزدیک بازسازی این مسیر به اتمام خواهد رسید .

وی با اشاره به پرداخت بهاء برگ سبز چای در سال جاری گفت: 2/32 میلیارد تومان بهاء کل برگ سبز چای تاکنون در سال جاری می باشد که از این مقدار 18 میلیارد تومان معادل 60 درصد بهاء برگ سبز چای به حساب کشاورزان شهرستان واریز شده است که در این خصوص ما از متوسط استانی که 52 درصد بوده است جلو تر هستیم .