دبیر کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری استان گیلان از شناسایی 43 پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد.

به گزارش  ندای گیلان،کیوان محمدی  در اولین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گیلان که به ریاست استاندار برگزار شد با بیان اینکه در مرداد ماه امسال شورای برنامه ریزی دستورالعملی را برای ما از طرف دولت فرستادند و کارگروه های این شورا را از 13 به 4 کارگروه تقلیل دادند که یکی از آنها کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال است.

دبیر کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری استان گیلان با بیان اینکه در این جلسه بررسی پروژه های قابل واگذاری به بخش خصوصی از سال 99 تا سال 1400 است گفت:در این حوزه 43 پروژه بر مبنای نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان احصا شده است و مدیران مربوطه در مورد آن اظهار نظر کرده و موافقت و مخالفت خود را در این خصوص اعلام می کنند.

محمدی افزود: دو پروژه گردشگری نیز به درخواست اداره کل میراث فرهنگی مورد بحث و تبادل نظر در این جلسه قرار خواهد گرفت گفت.

در ادامه سرکار خانم کاووسی رییس حوزه برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان توضیحاتی را در خصوص کارگروه مذکور ارائه کردند.