فرمانده انتظامی شهرستان شفت از شناسایی و دستگیری متصدی مراکز اقامتی متخلف امامزاده ابراهیم این شهرستان و عامل انتشار تصاویر ناهنجاری‌های اجتماعی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش  ندای گیلان از شفت،سرهنگ عبدالعلی شعبانی گفت: پس از انتشار تصاویری از هنجارشکنی تعدادی از جوانان در منطقه امامزاده ابراهیم شهرستان شفت، بلافاصله شناسایی واحدهای اقامتی متخلف و عوامل انتشار این تصاویر در فضای مجازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با افرادی که تحت هر عنوان در فضای مجازی یا اماکن عمومی نسبت به برهم‌زدن نظم عمومی یا هتک حیثیت اجتماعی اقدام کنند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی شهرستان شفت پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی شبکه‌های اجتماعی، متصدی واحدهای اقامتی متخلف و عامل انتشار این تصاویر در فضای مجازی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی گفت: پس از بررسی‌‌های تکمیلی و شناسایی و دستگیری متهمان، پرونده به مرجع قضایی ارسال و این واحدهای اقامتی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان ضمن درخواست از شهروندان برای اعلام هرگونه تخلف و هنجارشکنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، افزود: تمامی اقامتگاه‌ها و واحدهای صنفی ملزم به رعایت شئون اسلامی و قوانین اداره نظارت بر اماکن عمومی هستند و پلیس با افراد متخلف قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد