مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت گاز، هم اکنون 70 درصد سبد انرژی کشور را تأمین می کند که این مهم با تلاش همه همکاران خدوم و زحمتکش این شرکت محقق شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،روز پنج شنبه 20 آبان عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در رشت با کارکنان شرکت گاز استان گیلان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گزارشی از عملکرد این شرکت را به اطلاع مدیرعامل شرکت ملی گاز و حضار رساند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این گزارش اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان در طول سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید توانست 79 هزار خانوار را از نعمت گاز بهره مند سازد.

ظهیری با اشاره به شعار شرکت ملی گاز، رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار ها و فرایندها از تعهد همه همکاران شرکت گاز استان در جهت تحقق این مهم خبر داد.

در ادامه  مؤمنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: شرکت گاز استان گیلان یکی از استان های پیشرو در امر تعالی سازمانی است و کسب اولین تقدیرنامه چهارستاره توسط این شرکت مبین این امر است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با اشاره به اتمام گازرسانی به شهرهای گیلان و رو به اتمام بودن گازرسانی در روستاهای این استان بر اهمیت تدوین یک استراتژی مؤثر برای نگهداری تجهیزات تاکید کرد.

مؤمنی اظهار داشت: وظیفه شرکت گاز تأمین رضایت مردم و کارکنان است که این مهم با تدابیر مدیریت گاز گیلان محقق خواهد شد.

معاون  وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز با تشکر از زحمات همه همکاران شرکت گاز گیلان، مهم ترین عامل موفقیت شرکت گاز را منابع انسانی این شرکت عنوان نمود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز بیان داشت: در سه سال گذشته شرکت گاز گیلان در اوج تحریم ها برای گازرسانی به روستاها بیش از 500 میلیارد تومان هزینه کرده است که این عملکرد یک شاهکار است و این مهم جز با تغییر در رویکردها و نگرش شرکت حاصل نمی شد.

حمیدرضا  عراقی ادامه داد: سال های 93 تا 95 سال های توسعه متوازن گاز در کشور بوده است و در این سه سال در حدود 10 هزار روستا گازرسانی شده است.

وی در پایان اظهار داشت: شرکت گاز، هم اکنون 70 درصد سبد انرژی کشور را تأمین می کند که این مهم با تلاش همه همکاران خدوم و زحمتکش این شرکت محقق شده است.