شرکت آرکا پوشش کاسپین با هدف اشتغال زایی برای 200 نفر سالانه و تولید ظرفیت 300هزار عدد انواع محصولات نساجی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ندای گیلان با کاروان افتتاحیه های هفته دولت در رشت، صبح امروز شرکت آرکا پوشش کاسپین که تولید کننده انواع پوشاک امدادی،نظامی و چادر کمپینگ است در فضایی 1200متری و با سرمایه گذاری 45 میلیارد ریالی با حضور ارسلان زارع، سرپرست استانداری گیلان و مسئولان دستگاه های اجرایی استان در رشت به بهره برداری رسید.

این شرکت با اشتغال زایی برای 200 نفر سالانه تولید ظرفیت 300هزار عدد انواع این محصولات را دارد که توسط کارآفرین سخت کوش ابراهیم اخوان ایجاد گردیده و از هیچ تسهیلات بانکی استفاده نکرده است.

وجود چنین کارآفرینانی که در عرصه خطیر تولید با تمامی دشورای های موجود و بدون دریافت تسهیلات در حال خدمت رسانی به میهن و رونق تولید هستند برای کشور ارزشمند است و باید تمامی مسئولان همت و تلاش خود را بکار بندند تا موانع تولید و بروکراسی های موجود خسته کننده را از پیش پای این کارآفرینان بردارند تا در شرایط تحریمی اقتصاد کشور از وابستگی نفتی خارج شده و مدل اقتصاد بومی و مقاومتی رونق گیرد.

سرپرست استانداری گیلان در این افتتاح با بیان اینکه یک هزار و 26 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 536 میلیارد تومان در استان گیلان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد، افزود: افتتاح این میزان پروژه می‌تواند گواهی بر بطلان ادعاهای دشمنان مبنی بر وجود رکود و بحران در کشور باشد .

ارسلان زارع با اشاره به اینکه بیش از هزار میلیارد تومان از اجرای پروژه‌های مذکور با مشارکت بخش خصوصی بوده، این امر را نشانگر اهتمام همه جانبه دولت و ملت و هم افزایی جمعی برای اعتلای ایران سربلند خواند.

34