سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت :امتحانات پایان ترم درس های نظری از 24 خرداد در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی گیلان آغاز می شود و دانشجویان شهرها و استان های دیگر می توانند سوالات را در مراکز این دانشگاه در شهر محل سکونت خود دریافت کنند و پاسخ دهند.

به گزارش ندای گیلان،سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان امروز گفت : امتحانات پایان ترم درس های نظری از ۲۴ خرداد در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی گیلان آغاز می شود و به مدت ۴ هفته تا ۱۹ تیر ادامه دارد.

محمد دوستار افزود : برای مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع بیش از حد دانشجویان رشته های مختلف در دانشگاه ، مدت برگزاری امتحانات دروس نظری از ۲ هفته به ۴ هفته افزایش یافت و صندلی های محل برگزاری امتحانات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستور العمل های بهداشتی در کلاس ها قرار داده می شود.

وی اضافه کرد : برای جلوگیری از تردد بین شهری ، دانشجویانی که از شهرها و استان های دیگر باید سر جلسه امتحان حاضر شوند ، می توانند با مراجعه به سامانه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و احراز هویت این دانشگاه ، سوالات را در مراکز این دانشگاه در شهر محل سکونت خود دریافت کنند و پاسخ دهند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در ادامه گفت : نمره های پایان ترم دانشجویان دکترا بر مبنای آزمون ها ، تحقیق و کارهای عملی طول ترم دانشجو داده می شود.

محمد دوستار افزود : امتحانات رشته های پیراپزشکی نظیر پرستاری ، مامایی ، علوم آزمایشگاهی و کاردانی دامپزشکی و همچنین دروس کارگاهی و عملی مرداد برگزار خواهد شد.