اسلامی برخورداری شهرستان سیاهکل از اقلیم مناسب را ویژگی خوبی برای کشت گیاهان دارویی و اقلام استراتژیک کشاورزی عنوان کرد

به گزارش ندای گیلان، رضا اسلامی  فرماندار شهرستان سیاهکل در اجلاس کشورهای برنج خیز آسیای میانه و قفقاز که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار شد، گفت:نگاه ما به استفاده مثبت از تجربیات کشورهای دوست معطوف است.

وی اظهار کرد: شهرستان ما دارای سه اقلیم جلگه ای، جنگلی و کوهستانی است و این موقعیتی است که فرصت سرمایه گذاری به منظور توسعه را فراهم می آورد، چرا که توسعه شهرستان سیاهکل بر پایه کشاورزی و بعد گردشگری استوار است.

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیتی که دولت روحانی در باب برجام به وجود آورده باید دوستی و همکاری در سطح بین المللی مدنظر قرار گیرد و تلاش شود تا با استفاده از این فرصت و با پرداختن به موضوع اشتغال و تولید کشور خویش را به لایه های فوقانی پیشرفت برسانیم.

اسلامی برخورداری شهرستان سیاهکل از اقلیم مناسب را ویژگی خوبی برای کشت گیاهان دارویی و اقلام استراتژیک کشاورزی ذکر و تصریح کرد: با اندکی سرمایه گذاری در این بخش می توان به نتایج خوبی دست یافت و فرمانداری سیاهکل نیز آماده حمایت از این سرمایه گذاران است.

فرماندار سیاهکل اضافه کرد: سرمایه گذاران برای تولید برنج سبز و فاقد هرگونه نیترات می توانند اقدام به ایجاد مزارع خاص کنند و از نهایت حمایت فرمانداری در این زمینه برخوردار شوند.

وی دنیای امروز را دنیای هوشمند خواند و افزود: دانش و اطلاعات کافی در زمینه کاشت،داشت و برداشت گیاهان دارویی و محصولات راهبردی فاقد نیترات و سموم وجود دارد و این بهترین محیط است.

اسلامی تاکید کرد: نمایندگان کشورهای برنج خیز می توانند با خیال راحت و بدون دغدغه در شهرستان ما سرمایه گذاری کنند.