فرهام زاهد گفت:ما فضایی ایجاد کردیم که نمی خواهم بخاطر حفظ وحدت وارد جزییات شوم اما فضایی ایجاد کردیم که مدیر شهرداری به سمت درب خروجی برود. وی پیشنهاد منطقه آزاد کیش را هم داشت ولی نپذیرفت.
به گزارش ندای گیلان،فرهام زاهد در جلسه بررسی استعفای شهردار رشت گفت: تشکر می کنم از کسانیکه ۷ نفری رفتند قزوین و ایشان را آوردند. اگرچه نصرتی شهردار بنده نبود ولی به وی رای دادم و در آن شرایط زمانی و در یک فرایند به این رای رسیدم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ادامه داد: ولی وقتی در این فرصت قرار گرفتیم، باید از این فرصت استفاده می کردیم. به شخصه معتقدم این مراقبت را نداشتیم و متاسفانه رسانه زدگی فرضا من زاهد باعث شد، حرفهایی بزنم که شهرداری امن بنظر نرسد. شرایطی بوجود آوردیم که نصرتی به این تصمیم برسد که برود.
وی ابراز کرد: بنده به رشت علاقه دارم امروز یقین دارم که رفتن نصرتی به رشت و مدیریت شهری آسیب می زند. بدنه تحت مدیریت ایشان نشان می دهد که چقدر از رفتن وی، مدیران و کارشناسان نگران هستند. حتی با تعطیلی کارگروهها و پاداش هایی که در شهرداری قطع شد.
زاهد افزود: بنده به عملکرد نصرتی نمره بسیار خوب می دهم اما گاهی از این زبان کوچک کلامی خارج می شود که آثار مخربی خواهد داشت و قلم دوستان رسانه ای همچنین بود. ما باید بسمتی پیش برویم که خاطر بدی از رشت بجا نگذاریم که همگان توصیه کنند به رشت نروید. موضوعات عنوان شده از سوی اعضای شورا، امروز واقعیت این شهر است. ما فضایی ایجاد کردیم که نمی خواهم بخاطر حفظ وحدت وارد جزییات شوم اما فضایی ایجاد کردیم که مدیر شهرداری به سمت درب خروجی برود. وی پیشنهاد منطقه آزاد کیش را هم داشت ولی نپذیرفت.
زاهد تاکید کرد: وفای بعهد یکطرفه نمی شود. چطور باغ سبزی نشان می دهیم ولی همکاری نمی کنیم و همه پشت مدیر شهرداری را خالی می کنیم و نه تنها اعضای شورا بلکه نیروهای بازرسی و دستگاه قضایی و… مدام شهردار را مورد پرسش قرار می دهند. اگر امروز استعفای وی را می پذیرم به این دلیل که به راحتی مسیر خود را طی کنند. به شخصه از مردم عذرخواهی می کنم که با یک مدیر سطح ملی بد عمل کردیم.