[ad_1]                                                                                                                          وعده بزرگ AT & T با 5G                                                     روبرتو ماچادو نو / گتی                                                  اگر شما یک مهاجر از آتلانتا هستید، دالاس و واکو، تگزاس، آمادگی خود را برای 5G آماده کنید. AT & T گفت که این سه شهر را تا پایان سال به شبکه تلفن همراه 5G خود […]

[ad_1]

                
                                                        
                            
        
        

 دفتر AT & T در شهر نیویورک. خرید این شرکت از Cable Time Warner می تواند شک داشته باشد که DOJ در پی شکایت برای جلوگیری از معامله است.

وعده بزرگ AT & T با 5G


                                                    روبرتو ماچادو نو / گتی
                                                

اگر شما یک مهاجر از آتلانتا هستید، دالاس و واکو، تگزاس، آمادگی خود را برای 5G آماده کنید.

AT & T گفت که این سه شهر را تا پایان سال به شبکه تلفن همراه 5G خود متصل خواهد کرد. این سه شهر، بخشی از ده بازار است که قرار است 5G از AT & T امسال دریافت کنند.

این اعلام گامی کوچک به سمت واقعیت 5G – نسل بعدی فن آوری بی سیم است که وعده داده سرعت های بالاتر، پاسخگویی عالی و پوشش بهتر را می دهد. 5G به عنوان فن آوری پایه برای سایر حوزه های مانند ماشین های خود رانندگی و جریان واقعیت مجازی دیده می شود و با این استقرار اولیه شروع می شود.

AT & T گفته است که اولین دستگاه 5G این سال خواهد بود "پچ " یا نقاط داغ تلفن همراه. اولین گوشی 5G با ظرفیت 19459019 قرار است در اوایل سال آینده عرضه شود. این شرکت افزوده است که انتظار دارد که شهرهای بیشتری را برای دریافت 5G در ماه های آینده اعلام کند.

                            
                
                                
                                                                
    

                                        

AT & T تنها آخرین شرکت ارائه دهنده وعده های بزرگ در مورد 5G است. T-Mobile قول داده است که شبکه جهانی تلفن 5G را در سال 2020 ایجاد کند و Sprint در سراسر کشور 5G شبکه تا اوایل سال 2019 . Verizon در همین حال 5G را به عنوان یک سرویس جابجایی پهنای باند در سال جاری تست می کند.

                            
                
                                
                                                                
    

                                        

در مورد شهرهای راه اندازی AT & T، دالاس یک انتخاب واضح از آن است که مرکز AT & T است. آتلانتا یکی دیگر از انتخاب های منطقی است زیرا هنوز هم بیشتر از عملیات بی سیم شرکت است. واکو، در حدود 100 مایلی جنوب دالاس، یک انتخاب شگفت انگیز است زیرا این قسمت از فهرست AT & T در بازار "5G Evolution" نیست، نام دلخراشی آن برای شهرهایی است که زیرساخت سرعتهای بیسیم بالاتری دارند حتی اگر آنها واجد شرایط نیستند واقعی 5G

در اینجا لیستی از بازارهای 5G تکامل: آتلانتا؛ آستین؛ بوستون؛ برینگپرت، کانکتیکات؛ بوفالو، نیویورک؛ شیکاگو؛ فرسنو، کالیفرنیا؛ گرین ویل، کارولینای جنوبی؛ هارتفورد، کانکتیکات؛ هوستون؛ ایندیاناپولیس؛ لس آنجلس؛ لوئیزویل؛ ممفیس؛ نشویل؛ نیواورلان؛ شهر اوکلاهما؛ پیتسبورگ؛ سن آنتونیو؛ سن دیگو؛ سانفرانسیسکو؛ تولسا؛ و ساکرامنتو، کالیفرنیا.

        
        
                                                        
    

        
        

                            
                    

[ad_2]

Source link