بسیاری امروز نگرانند تا مبادا حاج شهرام شیرعلی نیا با کمترین هزینه تبلیغاتی موفق شود به مجلس راه یابد و از این پس راه سودجویان بسته شود.

به گزارش سرویس سیاسی و انتخابات ندای گیلان، ستاد انتخاباتی حاج شهرام شیرعلی نیا از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: عصر روز گذشته شایعه انصراف حاج شهرام شیرعلی نیا به نفع یکی از نامزدها منتشرشد که این ادعا کذب محض است.

حاج شهرام که بدون تبلیغات پر زرق و برق و تنها با گفتگوی چهره به چهره توانسته نظر بسیاری از مردم تالش بزرگ را متوجه خود کند، معتقد است این شایعه حرکتی تخریبی و ناجوانمردانه است و البته نشانگر نگرانی شدید عده ای از اقبال مردم به این کاندیدای موفق است.

روابط عمومی و تبلیغات ستاد شیرعلی نیا با اعلام این خبر افزود: بسیاری امروز نگرانند تا مبادا حاج شهرام شیرعلی نیا با کمترین هزینه تبلیغاتی موفق شود به مجلس راه یابد و از این پس راه سودجویان بسته شود.

شیرعلی نیا از ابتدا گفته بود که پا به محدوده ممنوعه قدرت برخی گذاشته است و انتظار تخریب های شدید تری را از سوی آنان دارد که البته او خود حقوقدان و کارشناس قضایی است  و این قانون شکنی ها را پی گیری خواهد نمود.

حاج شهرام گفته است مردم عزیز و فهیم تالش بزرگ  من به عهدی که با شما بسته ام پایبندم و با یاری خدا با کمک شما مردم حلقه بسته ای را که برخی برای خود ایجاد کرده اند خواهیم شکست و زندگی در تالش را برای همه ی مردم بزرگ تالش خواهیم ساخت، نه فقط برای عده ای نور چشمی…