ندای گیلان: یکی از اراذل و اوباش معروف رشت موسوم به شاهرخ پوتال که چند ماهی تحت تعقیب بود،توسط پلیس امنیت عمومی گیلان دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف رشت موسوم به شاهرخ پوتال که چند ماهی تحت تعقیب بود، خبر داد.

به گزارش واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ندای گیلان، سرهنگ سید رسول صمدی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با اراذل و اوباش این پلیس موفق شدند یکی از اراذل و اوباش رشت معروف به شاهرخ پوتال که به اتهام شرارت، باج گیری، قدرت نمایی، سلب آسایش عمومی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس چند ماهی تحت تعقیب مراجع قضایی بود را در آخرین مخفیگاهش دستگیر کنند.

DSC_4770
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی او را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.
سرهنگ صمدی ادامه داد: پلیس به پشتوانه حمایت های دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند به نظم و آرامش و امنیت شهروندان خدشه وارد کنند، قاطعانه برخورد می کند و افرادی که نیات پلیدی در سر می پرورانند، بدانند که با اقدام قانونی و جدی پلیس رو به رو خواهند شد.