با اعلام خبر تلاش برخی از اعضای شورای شهر برای استیضاح شهردار رشت،موج عظیم هجمه افکار عمومی به اعضای شورای شهر در دفاع از ثابت قدم و عملکرد شهرداری رشت شروع شد و اکنون به اوج خود رسیده است

با اعلام خبر تلاش برخی از اعضای شورای شهر برای استیضاح شهردار رشت،موج عظیم هجمه افکار عمومی به اعضای شورای شهر در دفاع از ثابت قدم و عملکرد شهرداری رشت شروع شد و اکنون به اوج خود رسیده است.

مردم در فضای مجازی کمپین هایی را برای حمایت از شهردار جوان رشت تشکیل داده اند و لحظه به لحظه به شمار بازنشردهدگان هشگ های حمایی از ثابت قدم افزوده می شود.

در زیر بخشی از کامنت های مردم شهر رشت را در شبکه های اجتماعی پیرامون استیضاح شهردار این شهر آورده شده است:

السامی:وقتی کوردلان کوته نظر تاب وسعت اندیشه یک شهر را ندارند و خفاش وار با ذهنی تاریک ، به مرگ نور و فردا رای می دهند، چشم سیاه شب پرستان ،تاب نور و خورشید را ندارد ، چرا که همواره تاریکی برایشان ارمغان های خاموشی داشته و دارد

ناشناس:تا زماني كه شهرداري نره زيره نظر وزارت كشور همينه شوراي شهر همش به فكر خودشه كه كجا بتونن پول به جيب بزنن

هدیه:یکی ی کاری کنه اگه واقعا قرار مردم جمع بشن جلو شهرداری اصلا عادلانه نیست

مهیار نوشته است: استیضاح کنن برش دارن! انتخابات شورا نزدیکه ما به کسایی رای میدیم که با ثابت قدم باشن! این ۶ نفری که کارشکنی میکنن رو مردم رد صلاحیت میکنند.

مونا:اگع لازم باشه ميايم جلوی شهرداری واسه حمایت دکتر ثابت قدم

علی پانیز:به نظرم دكتر ثابت قدم بهترين شهرداري هست كه تا كنون شهر رشت داشته

شهروز : باید برش دارن چون واسشون شاخه ,اونا کسی میخوان که مثل قبلی‌ها بخور باشه و شکمای اونارو هم سیر کنه…کسی که با اینا نباشه سرش زیر اب میکنن …
معصومه نوشته: بیخود میکنند .باید همچین کسی رو مدال طلا بدند کسی که بعد از سالها رشت رو زنده کرد. رشت نفس کشید. ثابت قدم شوالیه عصر حاضر رشته چون نمیزاره اونها پول بخورند. پولها و بودجه رو هم خرج شهر میکنه واسه همین میخوان بردارندش. ما مخالفیم کاش همه پرسی بزارن تو رشت برای شهردار.ما ازشهردارمون حمایت می‌کنیم.

رها : لطفا شهردار رو تنها نذارین پبش از جلسه با تجمع جلوی ساختمان شورا نذارین شهردار استیضاح و برکناربشه .لطفا یه کاری بکنید. بخداحیفه این شهردار عزیز و پرتلاش رو از دست بدیم. رشت تازه داره رنگ و بویی میگیره با این تغییرات شهردار کاردرست.

عادل: همیشه همینطور بوده،کسی که داره سالم کار میکنه زیر پاشو خالی میکنند،مخصوصا تو گیلان که ما فقط سرسبزی داری، هیچ طرح عمرانی و تفریحی و با پروژه که چشم گیر باشه به وجود نیومده، ۱۰ تا شرکت تولیدی که همشون تعطیلن. چون هرکسی اومد راس کار فقط به فکر خودشو و فک فامیلاش شد. یکی نیست بگه از گیلان این سرسبزی بگیرن چی داره واسه ابراز ؟؟؟ از وقتی که من یادم میاد هیچ اتفاق خاصی تو گیلان نیفتاده.همش گفتن شما تو بهشت زندگی میکنید دیگه چی میخواین، معلوم نیست یه استان جز سرسبزی دیگه به چه چیزهایی نیاز داره!!!

فرجاد : این شهر بیش از هر چیز نیاز به آرامش داره.دوستان محترم سیاست زده شورا آگاه باشند تعویض شهردار در این مدت کوتاه باقیمانده عمر شورا فقط باعث بی ثباتی مدیریتی و بلا تکلیفی خواهد شد.البته از قدیم گفتن از ماست که بر ماست.

بورجانی : بدترن شورای شهر را داریم حالاکه یه نفر پیدا شده داره رشت را سر و سامان میده این کار ها ذو میکنن در دور بعدی مردم نلاید به هیچیک ا اعضای شورای فعلی را رای بدهند مخصوصا به طرح کنندگان استیضاح

نیلوفر :بنظرم باید کمپین حمایت از شهردار راه انداخت و جلو ساختمون شورا تجمع کرد برای جلوگیری از برکناریش

داریوش: همان که مردم راضیند این افتخار تاکنون نصیب هیچ شهرداری نشده. آینده عده ای به امید همکاری مجدد با شما در طبل انتخابات خود خواهند کوبید.به خوتان ببالید که مردم دوستتان دارن این لیاقت نشانی الهی است که بزرگانی آرزوی داشتنش را بگور بردن ِشاید حتی یکبار از نزدیک ندیدم شما را ولی عملکردت چون آیینه تصویرت. را برایم نقاشی کرده .چهل سال سبزه میدان را مرده میدیدم میدانی که خاطرات دوران جوانیم را تداعی میکرد و رنج میبردم الان شاهد سامان بخشیدنش هستم وخوشحال ازاینکه دیدم سبزه میدان و میادین دیگر از نگاه شهردار هنوز نیفتاده و رضایت مسافرانی که به رشت سفر میکنند را وقتی روی صندلیهای سطح شهر خستگی در میکنند. میبینم برایم ارزشمند هست .این یعنی اینکاره اید برای شهر ساخته شده اید که بسازیش. متاسفم برای خود وشهرم که هنوز عده ایی به رویای خدمت برطبل خود می‌کوبند ولی در گذشته ثابت کردن حتی یک قدم برای رفاه شهروند برنداشته اند. و ایمان داشته باشید همه اونایی که چوب لای چرخ شما میزارن روزی باید پاسخ افکار عمومی را بدهند و درصورت شرکت در شورا مردم شهر پاسخ مناسبی خواهند داد.امیدوارم این غائله ختم بخیر گردد.

پویا :بابا شورا شهر رشت چجور روش میشه شهردار استیضاح کنه.با اون کارنامه ننگینی که داره.حالا یکی اومده دو تا قدم برای رشت برداشته.حالا چهارتا کار اشتباه هم داشته باشه.دیگه افتاب دلیل افتاب .کسی که کار کرده نما شهر عوض کرده خدمات داده.دیگه دلیل برهان نمیخواد بر خوبیش.

فرشته:ین یکی داره دوتا کار مفید میکنه آخه بایدم حذف شه

ابراهیمی: واقعا تا حالا ما شهرداری به این خوبی و با این همه ایده جالب و نو نداشتیم،

محمد: عزیزان این همه دلیل چنتا پارکو ، پیاده رو ، اتوبوس جدیدو….. کم ???? به مذاق اقایون خوش نیمود ، شهردار جدید قرار(بعد ایشون انتخاب شه) برج های شانگ های چین تو رشت اجرا کنه (تبر بورید)

روزبه: یک نفر هم که پیدا میشه و خدمت میکنه به خاطر منافع شخصی خودشان سنگ اندازی میکنند؛ در ایران اگر بخواهی خانه ات را اباد کنی باید کشور را ویران نمایی و اگر کشور را اباد کنی خانه ات را ویران می کنند.

کیوان: ثابت قدم,کوروش زمان شده,تو تاریخ رشت,سالها باید بگذره تا بفهمیم چه خدمتی به شهرمون کرده.

علی: آقا این بنده خدا از زمانی که اومده سر کار داره همش کار میکنه..!! خداوند پشت و پناهشون باشه.

مصطفی: قریب به اکثریت مردم مطمئنا همراه شهردار فعال و سخت کوش رشت هستند. این راه افتان و خیزانی است که نتیجه خوبی خواهد داشت .
هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد
خداش در همه حال از بلا نگه دارد
دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای
فرشته‌ات به دو دست دعا نگه دارد

سیاوش: دوستان عزیز شورا بدنبال چی هستند؟! حفاظت از بیت المال؟! این دیگر چه جور حفاظت است؟ یعنی اگر شهردار استیضاح شود , پروژه های عمرانی که درست شده , خراب میشود؟ بجای شاد کردن و آب در هاونگ دشمن ریختن , از کسی که بعداز سالها جرات کرد که سیمای شهر را تغییر دهد حمایت کنید.

ناشناس: قبل از هرکشتی زمین را شخم می زنند یعنی زمین به ویرانه ای تبدیل می شود که دیگر درآن نمی توان فوتبال بازی کرد .آقای ثابت قدم هرچند اشتباه دارد ولی عین آن کشاورزی است که زمین را پس از شخم ازچنگش بدرآوردند. رقبای ایشان از ترس موفقیت ایشان قصد براندازی ایشان آن هم چندماه مانده به پایان کار این شورا دارند تا هم دلشون خنک شود و هم موفقیت های ایشان بکام دیگری باشد.

فرهاد: درود بر شما
این جماعت شورا نشین می خواهند در این نفسهای اخری که تا انتخابات بعدی می کشند بی هنری خود را نشان دهند.هدف اینها این است یک فرد درپیت مثل خودشان را بیاورند و هر چه می گویند او هم بله قربان بگوید. معلوم است به خواسته های خود نرسیدند که اینقدر حرس و عجله دارند تا حداقل در این چند ماهی که به انتخابات اتی مانده چیزی ببرند و بخورند!

رشتی: اگه امروز به این درد گرفتار شدیم که یه عده محض منافع شخصی شهردار تحصیلکرده و بومی (تاکید میکنم بومی ) شهر رو اینجور مورد انتقاد و نکوهش قرار میدن چیزی جز انتخاب اشتباه ما در ٣ سال پیش نبوده و نیست ، متاسفانه شورای شهر جولانگاه افرادی هدفمند در راستای اهداف شخصی شده که بغیر از چند تن از اعضای این شورا جملگی فقط و فقط بفکر زمین زدن ثابت قدم هستند و اگه ازشون بپرسی خب بعد از ثابت قدم برنامه چیه هیچ برنامه ای ندارن

 

محمد پناهی:قای دکتر ما همیشه در کنار شما هستیم وبه جنابعالی افتخار میکنیم امید وارم که هر چه زودتر شما رو در یکی از پستهای مهم اداری این استان ببینیم ،واقعا برای این اتفاق متاسفم