رضا اسلامی گفت:ما اولین شهرستانی هستیم که در باب جمع آوری قلیان سراها با کار فرهنگی و به دور از زور و اجبار، اقدام کرده ایم.

به گزارش ندای گیلان،رضا اسلامی در جلسه تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی و فراهم آوردن امنیت برای سرمایه گذاری در شهرستان و جذب گردشگر در سایه امنیت نقش بسزایی دارد.

فرماندار سیاهکل افزود: تغییرات مدیریتی همیشه یکسری تحولات جدیدی را به همراه دارد، به ویژه تغییر مدیریتی که همراه با ارتقا باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان سیاهکل یک ابرشهرستان در حوزه مدیریتی است و من همیشه به آن تاکید دارم و مدافع آن هستم، چرا که شهرستانی بسیار بزرگ و وسیع و کوهستانی داریم که باید درست مدیریت شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: سیاهکل شهرستانی گردشگرپذیر بوده و توسعه شهرستان اول بر محور کشاورزی و بعد گردشگری است لذا از طریق گردشگری می توان درآمد بسیار کسب کرد.

رئیس شورای تامین شهرستان سیاهکل گفت: نیروی انتظامی باید امنیت را در شهرستان برای گردشگر به وجود آورد، چرا که ظرفیت های بسیاری در این بخش وجود دارد.

اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از 12 هزار شهید تقدیم میهن عزیز ایران داشته، افزود: نیروی انتظامی امنیت را تمام وقت و شبانه روز برقرار می کند و در واقع حافظ جان، مال و تامین امنیت شهر و کشور است که جای بسی تشکر دارد.

فرماندار سیاهکل بیان کرد: در سال 95 در این شهرستان شاهد کاهش 12 درصدی پرونده های جرائم بوده ایم و این یک افتخار است و نشان از تلاش های بی وقفه نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی دارد.

وی در باب جمع آوری و جلوگیری از عرضه قلیان در شهرستان نیز یادآور شد: ما اولین شهرستانی هستیم که در باب جمع آوری قلیان سراها با کار فرهنگی و به دور از زور و اجبار، اقدام کرده ایم. اعضای شورای تامین شهرستان به مدت پنج ما روی این قضیه کار کردند تا موفق شدیم قلیان سراها را جمع آوری کنیم.

اسلامی با اشاره به این نکته که شان و منزلت نیروی انتظامی بسیار والا و ارزشمند است، اظهار کرد: نیروی انتظامی با کمترین تجهیزات، بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهد و حتی در بخش دیلمان شاهد بودیم که عوامل نیروی انتظامی از لحاظ امکانات خودرویی در مضیغه بودند و لذا برای دستگیری مجرم از خودروی شخصی خود استفاده می کردند. خوشبختانه اکنون 90 درصد یگان آنها تجهیز و نوسازی شده و وسائل و امکانات لازم را در اختیار دارند.

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ، خاطرنشان کرد: آمریکا کشور منفعت طلبی است و همواره در حال ایران هراسی است تا ایران را ناامن برای سرمایه گذاری جلوه دهد و هیچ گاه از این کار دست برنمی دارد، اما جمهوری اسلامی ایران با برجام که با دستان توانای فرزندان این کشور و با هدایت و کنترل مقام معظم رهبری به بار نشست، مظلومیت خود و چهره واقعی استکبار را به دنیا ثابت کرد که پای تعهد خود نیستند.