حالا هواداران این تیم و فوتبالدوستان رشت و استان با حیرت نظاره گر نابودی تیمی هستند که برای صعودش به لیگ برتر ساعت ها زیر بارش باران و برف به تشویق تیم محبوبشان پرداخته بودند.

به گزارش ندای گیلان،علی کریمی  مالک و سرمربی سپیدرودکه در روز گذشته طی تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان کنارگیری خود از هر دو سمت ذکر شده را اعلام کرده بوده امروز با انتشار پیامی به صورت رسمی کنارگیری خود را اطلاع رسانی کرد.

کریمی در بخشی از پیامش  نوشته است: “طی چند روز گذشته هم وکیل باشگاه جلساتی را با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار کرد و خودم هم با سرکار خانم بخشی تلفنی صحبت کردم تا مراحل تفویض اختیار و اداره امور تیم به این اداره انجام شود.در پایان هم از مردم استان گیلان و هواداران سپیدرود نهایت تشکر و سپاس را دارم که همیشه مرا مورد حمایت و لطفشان قرار دادند. امیدوارم بهترین نتایج برای این تیم مردمی رقم بخورد و از آن ها می خواهم حلالم کنند. همچنین ضمن تشکر از بازیکنان تیم و مجموعه باشگاه به خاطر زحماتشان انتظار دارم همه تلاششان را برای موفقیت تیم با مالک و کادر جدید به کار گیرند.”

پس از استعفای علی کریمی، مدیر عامل باشگاه، مدیر رسانه و اعضای کادر فنی تیم نیز به حمایت از کریمی از سمت خود استعفا دادند.

علیرضا امامی فر، آرمین بیابانی و محسن سیدی اعضای کادر فنی این تیم بودند.

فصل گذشته سپیدرود رشت با هدایت علی کریمی در روزهای آخر برای بقا در لیگ جنگید و موفق شد از سقوط به لیگ دسته یک رهایی پیدا کند.این تیم هم اکنون با 12 امتیاز از 19 بازی در مکان  پانزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار دارد و با توجه به تفاضل گل منفی 24 و در صورت تداوم شرایط موجود قطعا تنها تیم گیلانی حاضر در لیگ برتر در سایه بی توجهی مسئولان به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

حالا هواداران این تیم و فوتبالدوستان رشت و استان با حیرت نظاره گر نابودی تیمی هستند که برای صعودش به لیگ برتر ساعت ها زیر بارش باران و برف به تشویق تیم محبوبشان پرداخته بودند.با شرایط پیش آمده و عدم موفقیت سپیدرود برای جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل این سوال مطرح می شود که چه کسی دلش برای فوتبالدوستان رشتی می سوزد؟