حسین کعبی بازیکن سپیدرود رشت که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شده، حق همراهی سپیدرود در دیدار برابر گسترش تبریز را ندارد.

ندای گیلان:مسئول روابط عمومی سپیدرود رشت  اظهار داشت: با توجه به اینکه خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود در بازی گذشته توسط داور اخراج شد، در دیدار برابر گسترش فولاد نمی تواند از روی نیمکت تیمش را هدایت کند.
مهرشاد عبادت کار افزود: همچنین سهیل حق شناس یکی از مربیان سپیدرود رشت نیز به دلیل اخراج در بازی گذشته، از همراهی تیم خود در دیدار برابر گستر فولاد تبریز محروم است.
وی به بخشیدن شدن یکی از بازیکنان سپیدرود رشت نیز اشاره و بیان کرد: میلاد شیخ سلیمانی که از فصل گذشته چهار بازی محرومیت داشت، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیتش تقلیل یافت و با توجه به این امر، این بازیکن می تواند سپیدرود را برابر گسترش همراهی کند.
عبادت کار ادامه داد: اما حسین کعبی دیگر بازیکن سپیدرود رشت که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شده، حق همراهی سپیدرود در دیدار برابر گسترش تبریز را ندارد.
وی با اشاره به اتفاقات و نتیجه ای که در دیدار برابر سپاهان رقم خورد، گفت: همه ارکان تیم در تلاشند با برتری برابر گسترش فولاد، کدورت ها و حواشی ایجاد شده را از بین ببرند و امیدواریم تیم فوتبال سپیدرود، با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، نتیجه دلخواه را کسب کرده و به اولین پیروزی خود در رقابت های فصل جاری دست یابد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و گسترش فولاد پنجشنبه هفته جاری، در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر کشور در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. سپیدرود در 2 دیدار قبلی خود برابر تیم های سایپا و سپاهان اصفهان ه ترتیب با نتیجه سه بر صفر و شش بر یک متحمل شکست شده است.