سپاه قدس گیلان طی بیانیه ای از عموم مردم ولایتمدار استان گیلان برای حضور در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه که  نسخه ای از آن در اختیار ندای گیلان قرار گرفته آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهار دهه عمر مقدس نظام اسلامى در صدور مبانی والای انقلاب در جهان و برقرارى عدالت اجتماعى در عرصه‌هاى مختلف و رشد و شكوفايى و بالندگى علمى و صنعتى و فناورى و ساير اقدامات اصلاحى و خدمات شايسته در کشور، كارنامه‌اى درخشان را از خود بجای گذاشته است.

ملت غیور ایران اسلامی پس از چهار دهه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی با افتخار به گذشته و امید به آینده همچنان در صحنه مبارزه حضور دارند.

ما با اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» توانستیم انقلاب را به پیروزی رسانیم و نظام اسلامی را تشکیل دهیم و با توکل به خدا و تکیه بر توان داخلی در مقابل تحریم های ناجوانمردانه دشمنان انقلاب ایستادگی کردیم و خواهیم توانست تمدن‌ نوین اسلامی را محقق نماییم. «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ».

سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از عموم گیلانیان ولایت مدار دعوت می نماید تا با حضور با صلابت و دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مد ظله العالی لبیک گفته و با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان