شهردار رشت در جریان بازدید از روند ساخت سوله‌های جدید پردازش زباله در کارخانه کود آلی رشت، از سرعت عمل اجرای این پروژه ابراز رضایت کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، ناصرحاج محمدی ضمن بازید از کارخانه کود آلی رشت از نزدیک روند اجرای سوله های جدید پردازش زباله در این کارخانه را بررسی کرد.

شهردار رشت در این برنامه بازدید گفت: زمانی که تصدی شهرداری رشت را برعهده گرفتم، ظرفیت پردازش زباله در این کارخانه به شدت کاهش یافته بود.

وی گفت: به دلیل فرسودگی ماشین آلات و خط پردازش زباله، ترمیم و بازسازی کارخانه ضروری به نظر می رسید که با مساعدت و همراهی مسئولان استان به ویژه استاندار محترم و نقش ویژه جناب آقای دکتر نوبخت اعتبارات لازم برای ترمیم کارخانه تخصیص داده شد و به سرعت عملیات ساخت دو سوله سالن پردازش آغاز شد.

 حاج محمدی خاطر نشان کرد: امیدارم با دقت نظر پیمانکار مربوطه هر چه سریعتر عملیات ساخت دو سوله جدید به پایان برسد و با نصب دستگاه های لازم بتوانیم ظرفیت پردازش زباله ها را در این کارخانه به سطح مطلوب برسانیم.

گفتنی است در این برنامه بازدید سجاد حسینی سرپرست کارخانه کود آلی رشت هم توضیحات لازم را درباره چگونگی و روند اجرای پروژه به اطلاع شهردار رشت رساند.