فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی مرهون تلاش نیروی انتظامی است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمد عبدالله پور در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را همه جان بر کفان سبز پوش تبریک گفت و سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی مرهون تلاش این نیروی انتظامی دانست.

در متن این پیام آمده است:

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای پاسداشت دلاوری‌های سبزپوشان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور ایران اسلامی که با تلاش خستگی ناپذیر خود باعث سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی می‌شوند.

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ با شجاعت و ایثارگری سبزپوشان سپید اندیش قرین شده است که همواره با هوشیاری و بهره‌مندی از دستاوردهای عملی و حرفه‌ای در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه گام برداشته و هرگاه خطری متوجه مردم سربلند ایران اسلامی و مرزهای پرغرور این کشور می‌شود بی محابا و با شجاعت مثال زدنی خواب خیالی دشمن را به کابوسی بی‌بدیل تبدیل می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی و تبریک هفته نیروی انتظامی، از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی تشکر می‌کنم و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در پیشبرد اهداف عالیه جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت جامعه در مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی گام برداشته و همواره سربلند و پیروز باشید.