متهم مدعی شد که المیرا در بالکن ایستاده بود و وقتی به او نزدیک شدم خودش را به پایین پرتاب کرد.

سرویس حوادث ندای گیلان:روز یازدهم فروردین ماه بود که قاضی مرشدلو، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک دختر جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد دختر 20 ساله‌ای به نام المیرا روبه‌رو شدند که بررسی‌ها حکایت از آن داشت  بر اثر سقوط از طبقه 15 برج مسکونی جان باخته است.

 مأموران در تحقیقات دریافتند که دختر جوان از بالکن خانه پسر جوانی به نام سهراب به پایین سقوط کرده است. در چنین شرایطی مأموران از سهراب تحقیق کردند.

وی در بازجویی‌های ابتدایی در ادعایی گفت: مدتی قبل با المیرا دوست شدم. قرار بود با هم ازدواج کنیم که به دلیلی من منصرف شدم. روز حادثه او به خانه من آمد و سر همین موضوع با هم مشاجره لفظی داشتیم تا اینکه او به بالکن رفت و روی صندلی نشست. لحظه حادثه به سراغش رفتم که فریاد زد به او نزدیک نشوم که ناگهان خودش را به پایین پرتاب کرد. پس از این مأموران به بررسی صحنه حادثه پرداختند و متوجه شدند اصلاً صندلی‌ای در بالکن وجود نداشته است. بنابراین متهم دوباره مورد تحقیق قرار گرفت.

متهم این بار مدعی شد که المیرا در بالکن ایستاده بود و وقتی به او نزدیک شدم خودش را به پایین پرتاب کرد. در حالی که تناقض‌گویی‌ها در ادعاهای پسر جوان مشخص بود، قاضی مرشدلو وی را برای بازجویی‌های فنی بازداشت کرد و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر‌های جنایی گفت: تحقیقات درباره این حادثه‌ها ادامه دارد و متهم دستگیر شده تحت بازجویی قرار دارند.رکنا