با حضور فرماندار رشت و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، با تقدیر از تلاش‌های کاظم صالح زاده، امیر احمد اسکندری به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت معرفی شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حمید رضا امام پناهی در نشستی که به منظور معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت با حضور پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد، با تقدیر از زحمات کاظم صالح زاده و آرزوی موفقیت برای امیر اسکندری به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت، اظهار داشت: بر اساس آنچه که از احکام الهی و سفارشات بزرگان دین مبین اسلام به ما رسیده، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ است که ورود در این عرصه نیازمند همت و اقداماتی جهادی است.

وی افزود: شنیدن و ثبت خاطرات خانواده معظم شهدا و ایثارگران مطمئنا راه گشای نسل آینده و اسناد مهم روایت واقعی مجاهدت‌های فرزندان دلاور این سرزمین و‌ گامی در مسیر جهاد تبیین خواهد بود.

 امام پناهی با تاکید بر این مطلب که خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه تک تک ما است، اضافه کرد: شهرستان رشت با دارا بودن بیش از ۲۲۰۰ شهید والا مقام و ۳۵% از ایثارگران استان گیلان، ظرفیت بزرگی برای خدمت و عرصه خطیری برای امتحان پیش روی ما قرار داده که یقینا موفقیت در این امر خیر دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به این که خداوند فوز عظیم شهادت را نصیب برگزیدگان درگاهش میکند؛ گفت: مطمئنا پاداش خدمت صادقانه به یادگاران شهدا و خانواده ایثارگران، دعای خیر شهدا و محشور شدن با آن بندگان خاص خدا خواهد بود.

وی افزود: خدمت رسانی همراه با حفظ کرامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران کمترین کاری است که در برابر ایثار جان مجاهدان راه حق بر عهده مسئولین قرار دارد .

فرماندار رشت با تقدیر از زحمات کاظم صالح زاده رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت که به افتخار بازنشستگی نائل شده است و آرزوی توفیق برای وی، اظهار داشت: امیدواریم با حضور امیر احمد اسکندری و بکارگیری تجارب ارزشمندی که از دوران خدمت اندوخته اند، شاهد رضایت روح پاک شهدای همیشه جاوید که ناظر بر اعمال ما هستند و خانواده های گرامی شهدا و ایثارگران شهرستان رشت باشیم.

گفتنی است امیر احمد اسکندری پیش از این ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر، معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و رئیس بازرسی و روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین را در کارنامه کاری خود دارد.