صبح امروز جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رشت امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان، سرهنگ حسين مصطفي پور با حكم فرمانده سپاه قدس گيلان به عنوان سرپرست جديد سپاه ناحيه رشت منصوب شد.
حجت الاسلام رهبري مسئول دفتر ولي فقيه ناحيه مركزي رشت در این جلسه ضمن خير مقدم به ميهمانان جلسه بيان داشت: سرهنگ دوهندو فردي شجاع ،نترس و معتقد به ولايت فقيه است كه به عنوان شخصي خستگي ناپذير تلاش هاي ايشان براي ماموريت هاي سپاه هميشه جاي قدرداني دارد.
وي بيان داشت:ايشان در دوران انتخابات به عنوان يك هادي سياسي ممتاز ،وارد مي شد و براي بصيرت تلاش مي كرد.
سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گيلان در ادامه اين جلسه اظهار داشت:در اين جلسه حضور داريم تا از زحمات يك فرمانده لايق كه بيش از ٦ سال صادقانه در اين مجموعه خدمت كرد قدرداني كنيم و بنده شهادت ميدهم كه اخلاص در كارهاي ايشان بسيار بالا بوده است.
عبدلله پور افزود:سرهنگ دوهندو انساني تكليف گرا بوده و هميشه تلاش كرده كه ماموريت هاي خود را به بهترين شكل انجام دهد و ما در اين مدت چيزي جز خير،تلاش و خدمت صادقانه از ايشان نديده ايم.
فرمانده سپاه استان گيلان بيان كرد:پيدا كردن جايگزين سرهنگ دوهندو كار بسيار دشواري بود و در نهايت سرهنگ مصطفي پور كه در دو سال اخير فرمانده ناحيه شهرستان رودسر بود براي اين جايگاه انتخاب شدند.
وي تصريح كرد:سرهنگ مصطفي پور مديري كارآمد و جز فرمانده هاي برجسته ما هستند كه اميدواريم با پشتكار ،علاقه و روابط عمومي بالاي خود بتوانند راه سخت سرهنگ دوهندو را ادامه دهند.
سردار عبدلله پور در ادامه اذعان داشت:سپاه مجموعه سازمان يافته اي است كه وظيفه اش پاسداري از انقلاب اسلامي است و بدون شك انسان از چيزي پاسداري ميكند كه ارزشمند و زنده باشد.
وي با اشاره به قدرت و اقتدار سپاه انقلاب اسلامي ايران افزود: هرجا نظام احتياج به قدرت در مقابل دشمن داشته باشد سپاه پيش قدم است و هر خطري كه اسلام را تهديد كند وظيفه سپاه پاسداري از آن است.

وي بيان داشت:براي اينكه انقلاب ما پاسداري باشد بايد به خداي بزرگ توكل كنيم ،گوش به حرف كسي جز رهبري ندهيم و در اين راه پاسخگوي خون شهدا باشيم.
سرهنگ حاج مجيد دوهندو با درود به روح مطهر امام و شهيدان اين مرز و بوم و ضمن آرزوي سلامتي براي رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين جلسه اظهار داشت:خدا را شاكرم كه اين لباس را بر تنم كرده و اين مِهر را در بر دلم نهاده كه تا رفتن به شهادت هرگز كوتاه نخواهم آمد.
وي با اشاره به فرمايشات ولايت فقيه در خصوص اينكه پاسداران حقيقتا بوي بهشت مي دهند بيان داشت:پاسدار بايد ديد حق بين داشته باشد ،صداي حق در بين هزاران صدا را تشخيص دهد و در ارتباط با خدا دل مشتاق داشته باشد.
سرهنگ دوهندو در گزارش كار خود اظهار داشت:در طول اين مدت ٦٢ پايگاه مقاومت پيش بيني شده بود كه ٤٠ پايگاه آن تحويل داده شد و مابقي آن با بيش از ٧٠ درصد پيشرفت روبرو است.
وي تصريح كرد:ساخت هزار واحد مسكوني توسط سردار عبدلله پور كلنگ زده شد و بالغ بر ٨٠٠ واحد آن تحويل داده شده و اين امر نشان ميدهد كه كسب آمادگي فقط نظامي نيست و بسيج در همه جا حاضر است.
فرمانده سپاه ناحيه مركزي رشت خاطر نشان كرد:٣٢ منزل مسكوني در رشت تحويل داده شد و مابقي آن بيش از ٦٠ درصد پيشرفت كار دارند.
سرهنگ دوهندو در پايان ضمن تبريك به سرهنگ مصطفي پور بيان داشت:براي ايشان آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم در ادامه اين راه موفق باشند.
سرهنگ مصطفي پور سرپرست جديد فرمانده سپاه ناحيه مركزي رشت ضمن خير مقدم به حاضرين جلسه با قرائت وصيت نامه اي از شهيد شهرستان رودسر جلسه را به پايان رساند.
در انتها تقدير نامه اي جهت قدرداني از زحمات سرهنگ مجيد دوهندو و همچنين حكم سرپرستي سرهنگ مصطفي پور قرائت شد.