مازیار ربیعی فر که هفته گذشته از سرمربیگری داماش استعفا داده و با استعفای وی موافقت نشده بود و دوباره به دلیل درگیری لیدرهای تیم با کادر فنی از سمت خود کنارگیری کرد.

نپدای گیلان:مازیار ربیعی فر هفته گذشته و در پایان دیدار تیم های داماش و فجرسپاسی که با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافته بود از سرمربیگری داماش کناره گیری کرد اما با این استعفا و کناره گیری مخالفت شد تا این مربی، دامشی ها را در دربی رشت و بازی مقابل سپیدرود همراهی کند.

در دیدار دربی رشت نیز که تیم داماش با نتیجه یک بر صفر مغلوب سپیدرود رشت شد، پس از اتمام مسابقه، تعدادی از لیدرهای داماش با کادرفنی به خصوص با ربیعی فر درگیر شدند که این امر سبب کناره گیری مجدد ربیعی فر از سرمربیگری این تیم شد تا داماشی ها برای انجام چهار بازی باقی مانده به فکر سرمربی جدیدی باشند.

با توجه به این امر تمرینات داماش قرار است زیرنظر محمد مختاری کاپیتان این تیم انجام تا سرمربی جدید داماش معرفی شود که گفته می شود به زودی جلسه ای در استانداری گیلان جهت رسیدگی به مشکلات داماشی ها تشکیل تا سرمربی این تیم انتخاب شود.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان نیز در این خصوص در مصاحبه ای اظهار داشت: وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان مناسب نیست و مسئولان باید برای این مشکل ها چاره ای بیاندیشند تا داماش در چهار بازی باقی مانده امتیازات لازم را کسب و سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کند.

میثم محبوب در خصوص سرمربی جدید این تیم نیز بیان داشت: قرار است به زودی سرمربی جدید داماش مشخص و معرفی شود تا این تیم در چند بازی باقی مانده با هدایت سرمربی جدید خود به میدان برود و امیدواریم که علاوه بر انتخاب سرمربی جدید، مشکلات مالی این باشگاه نیز برطرف شود تا بازیکنان و کادرفنی با روحیه خوب برابر حریفان قرار گیرند.

تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلانیان با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

/ایرنا