ندای گیلان:سیدعلی نعیمی با بیان اینکه اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی بخش خصوصی است، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران روسیه و قزاقستان برای سرمایه گذاری در بندر انزلی اعلام آمادگی کردند. وی با بیان اینکه میزبان سرمایه‌گذارانی از کشور قزاقستان هستیم، افزود: هیئت قزاقستانی که از جمله تامین کنندگان […]

ندای گیلان:سیدعلی نعیمی با بیان اینکه اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی بخش خصوصی است، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران روسیه و قزاقستان برای سرمایه گذاری در بندر انزلی اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه میزبان سرمایه‌گذارانی از کشور قزاقستان هستیم، افزود: هیئت قزاقستانی که از جمله تامین کنندگان بخش غلات در بندر آکتائو هستند که می‌توانند در توسعه فعالیت‌های اقتصادی در انزلی نقش‌آفرین باشند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: در این بازدید ضمن اظهار خرسندی از امکانات، تجهیزات و طرح توسعه بندر انزلی اذعان داشتند که بندرانزلی از پتانسیل مناسبی جهت ترانزیت غلات برخوردار است.

نعیمی خاطرنشان کرد: هیئت قزاقستانی از امکانات و تاسیسات بندر انزلی بازدید کرده و علاقه مندی خود را برای آغاز فعالیت تجاری در زمینه غلات با توجه به بازار مناسب ایران اعلام کردند.

وی با بیان اینکه اداره‌کل بنادر و دریانوردی گیلان همچنین میزبان سرمایه‌گذاران روسی فعال از بخش تولید و تجارت غله بود، تصریح کرد: با توجه به مزیت‌های منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی از سرمایه‌گذاری که در بخش‌هایی که منجر به افزایش تنوع کالا و ارزش افزوده گردد استقبال می‌کنیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به پتانسیل و زیرساخت‌های موجود و طرح توسعه بندرانزلی تصریح کرد: هیئت روسی بازدید از امکانات بندر، علاقه مندی خود را برای سرمایه‌گذاری و آغاز فعالیت تجاری در زمینه غلات اعلام کرد.