معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری انزلی گفت:سرشماری امسال با تبلت وبصورت آفلاین انجام می گردد و مامورین سرشماری با جلیقه توسی رنگ منقش به آرم سرشماری به درب منازل مراجعه خواهند می کنند.

به گزارش ندای گیلان از انزلی ، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان در  همایش سرشماری عمومی نفوس ومسکن  95  با اشاره به اهمیت سرشماریگفت : آمار واطلاعات این سرشماری مبنای برنامه ریزی برای پنج سال  آینده خواهد شد.

حسن صفری افزود: براساس فرمان رئیس جمهور  ومطابق قانون کلیه دستگاه هاوشرکت های دولتی موظف به همکاری ودر اختیار قرار دادن نیروی انسانی وخودرو ودیگر ملزومات  وهمکاری ومشارکت لازم در طرح سرشماری عمومی نفوس ومسکن می باشند.

وی بیان داشت: سرشماری امسال با تبلت وبصورت آفلاین انجام می گردد وبرای جلوگیری از سوء استفادهای احتمالی مامورین سرشماری با جلیقه توسی رنگ منقش به آرم سرشماری  به درب منازل مراجعه می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری انزلی تصریح کرد: از جمله محسنات سرشماری عمومی نفوس ومسکن امسال ثبت نام بصورت اینترنتی است که خانوارها با داشتن وقت بیشتری می توانند به سوالات پاسخ دهند .گفتنی است که در این مراسم برگه حاوی آدرس ثبت نام اینترنتی  سرشماری عمومی در اختیار مدعوین قرار گرفت.