فرماندار رودبار گفت: با احداث سد آیت‌الله بهجت راه دسترسی روستاییان از بین رفت ‌و‌ این‌ها بدون راه دسترسی، آب، برق و امکانات اولیه زندگی می‌کنند.

به گزارش ندای گیلان،اسماعیل میرغضنفری امروز در نشست خبری بابیان اینکه 45 خانوار پشت سد آیت‌الله بهجت ساکن هستند اظهار کرد: این خانواده‌ها با محدودیت‌های تردد روبه‌رو هستند و با قایق جابه‌جا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه احداث سد مشکلات زیادی برای روستاییان منطقه به وجود آورده است افزود: با احداث سد آیت‌الله بهجت راه دسترسی روستاییان از بین رفت ‌و‌ این‌ها بدون راه دسترسی، آب، برق و امکانات اولیه زندگی می‌کنند.

فرماندار رودبار با اشاره به جزئیات این سد تصریح کرد: طی صحبت‌هایی که با آب منطقه‌ای در ابتدا برای اجرای پروژه سد شده بود قرار بود که خرید عرصه و‌ اعیانی این خانوارها در این طرح دیده شود اما متأسفانه تا به امروز هنوز ساماندهی نشده‌اند.

میرغضنفری با اشاره به اینکه جلسات مکرری در فرمانداری ‌شهرستان برگزار شد افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده و با توجه به اینکه این درخواست‌ها به‌نوعی از مطالبات به‌حق مردم است مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان در حضور استاندار قول دادند که مطالبات مردم را پیگیری کنند.

وی بیان کرد: انتظار این است که مدیرعامل آب منطقه‌ای استان این مشکلات را حل کنند زیرا در برف سال گذشته با بالگرد توانستیم امکانات برسانیم و مردم منطقه واقعاً در مضیقه هستند.