سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ماموریت های پلیسی تعطیلی‌بردار و موسمی و فصلی نیستند گفت: هیچ فضای تبلیغاتی مسموم کننده ای نمی تواند ماموران را از تلاش برای برقراری امنیت مردم و صیانت از جان، مال و ناموس مردم و انجام وظیفه بازدارد.   به گزارش ایسنا، […]







سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ماموریت های پلیسی تعطیلی‌بردار و موسمی و فصلی نیستند گفت: هیچ فضای تبلیغاتی مسموم کننده ای نمی تواند ماموران را از تلاش برای برقراری امنیت مردم و صیانت از جان، مال و ناموس مردم و انجام وظیفه بازدارد.

  به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی گفت:  قوام و دوام، پویایی و بالندگی هر جامعه، کشور و ملتی به رعایت هنجارها و قوانین آن جامعه توسط تک تک مردم و البته در سایه امنیت جاری در آن بستگی دارد و مردم  کشورمان که از سطح فرهیختگی، فرزانگی و مدنیت بالایی برخوردار هستند همواره از پلیس به عنوان اصلی ترین نهاد متولی نظم و امنیت جامعه انتظار دارند تا با صلابت، اقتدار، رحمت و هوشمندی و در عین حال درایت و دور اندیشی مانع از بروز هرگونه کجروی و هنجار گریزی شوند.

وی با بیان اینکه پلیس هم با استفاده از اختیارات قانونی که قانون گذار تعیین کرده از ارزشها و هنجارهای جامعه صیانت می‌کند، گفت:  ناجا تلاش می کند نظم و امنیت را در تمامی ابعاد آن بسط و گسترش دهد.
منتظر المهدی با تاکید براینکه ماموریت های پلیسی تعطیلی ندارند و موسمی و فصلی نیستند، گفت: این ماموریت‌ها در واقع مشمول زمان نمی شوند و طبیعتاً هیچ فضای تبلیغاتی مسموم کننده ای نمی تواند ماموران ما را از تلاش روز افزون برای برقراری امنیت مردم و صیانت از جان، مال و ناموس آنان بازدارد.

سخنگوی ناجا ادامه داد: نباید یادمان برود هرآنگاه که اقتدار پلیس کشوری شکسته شود دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و این تنها پلیس نیست که متضرر می شود بلکه همه مردم و کشور دستخوش آسیب خواهند شد.

وی با طرح این پرسش که در کجای دنیا در مقابل فرامین پلیس مقاومت می‌شود، گفت: در همه جای دنیا، دستور پلیس لازم الاجراست و تخلف و سرپیچی از آن جرم و مستوجب مجازات است. در کشور ما هم، اساساً هر گونه توهین و مقاومت در مواجهه با پلیس پذیرفته نیست و حتماً پیگرد قانونی دارد، به کسی اجازه نخواهیم داد که تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی پلیس را زیر سوال ببرد.

وی افزود: این پلیس، همان پلیسی است که در شب و روز ، گرما و سرما و سختی ها  از سرحدات مرزها تا کوچه پس کوچه هایمان در کنار مردم بوده و انجام وظیفه می کند و ماه و سالی نیست که برای امنیت کشور، شهید ندهد.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه مرزبانان غیرتمند نیروی انتظامی در مقابله و مبارزه با تروریست ها و اشرار و دیگر ماموران در مصاف با سوداگران مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نکرده و جانفشانی می کنند گفت: به نمایندگی از سازمان بزرگ نیروی انتظامی و فرمانده ناجا، سپاسگزار یکایک شهروندان قانون مدار و قانونمند عزیز کشورمان هستم که همواره در کنار پلیس خودشان در انجام ماموریت های بی شمار پلیس کمک حال بودند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link