معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از افزوده شدن سانس های فوق العاده به نمایش همزمان فیل مهای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سید امیر مصباح  با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از فیلمهای جشنواره فیلم فجر در گیلان، اظهار کرد: با پی گیری های انجام شده و موافقت سازمان سینمایی کشور، سئانس فوق العاده ساعت 22 از فردا به برنامه اکران این فیلمها در استان اضافه خواهد شد.
وی تصریح کرد: بر این اساس، فیلم های «مصادره» در روزهای سه شنبه 17 بهمن و پنج شنبه 19 بهمن؛ «هایلایت» روز چهارشنبه 18 بهمن؛ «شعله ور» جمعه 20 بهمن؛ «عرق سرد» شنبه 21 بهمن و «امپراتور جهنم» یک شنبه 22 بهمن در این ساعت اکران می شوند.
مصباح یادآور شد: 12 فیلم بخش سودای سیمرغ سی وششمین جشنواره فیلم فجر به همراه 4 فیلم کودک و نوجوان از 14 تا 22 بهمن ماه در سینما میرزاکوچک رشت در حال اکران است.
به گفته وی؛ «جشن دلتنگی»، «اتاق تاریک»، «لاتاری»، «کامیون»، «تنگه ابوغریب»، «سرو زیر آب» و «فیلشاه» دیگر فیلم های بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره هستند که در استان اکران می شوند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان با بیان این که نیمی از بلیت های جشنواره از طریق سایت اینترنتی www.haftsaz.com و نیم دیگر در گیشه سینما به فروش می رسد، افزود: بهای هر قطعه بلیت این جشنواره، 10 هزار تومان است.