مجید عزیزی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های خطیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: تشکل‌های مختلفی می‌توانند از طریق ظرفیت موجود در فرزندان شهدا و ایثارگران این امر را گسترش دهند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، نایب رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مدیران و مسئولین در حوزه عملکرد خود باید با تمام توان در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند، اظهار داشت: ارتقای جایگاه معنوی و مادی خانواده‌های شهید و ایثارگر به پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی کمک شایان توجه‌ای خواهد کرد.

عزیزی با تاکید بر اینکه مجموعه شورای شهر رشت برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگر پیشگام خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید به تمام مطالبات به حق فرزندان شهدا و ایثارگر، جامه‌ی عمل پوشانده شود.

وی با اشاره به بخشنامه تکمیل وضعیت استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: هر چه سریع‌تر ساماندهی وضعیت کارکنان خانواده‌های ایثارگر و شهدا در شهرداری رشت در دستور کار قرار گیرد.

عزیزی با تاکید بر اینکه هیچ عذری بابت تاخیر در خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دستگاه‌های خدمت‌رسانی همچون شهرداری‌ها پذیرفتنی نیست، افزود: امیدواریم به زودی شاهد حل مشکلات فرزندان معنوی انقلاب در امور مختلف باشیم.