معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ساماندهی وضعیت آگهی‌های ثبتی در رسانه‌های استان خبر داد و گفت: به دنبال رفع مشکلات اقتصادی خبرنگاران هستیم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،کاظم فلاحی در نشست خبری با اصحاب رسانه فومن با بیان اینکه مسئولین دستگاه‌های اجرایی با همرایی و هم افزایی فعالان عرصه خبر می‌توانند بسیاری از مشکلات را رفع کنند، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همواره نسبت به مشکلات خبرنگاران دغدغه مند است.

معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: کش و قوس‌های فراوان دستگاه‌های اجرایی و تعویض دولت‌ها، چالش‌های مختلفی بر سر راه رسانه‌ها قرار داده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت فعالین عرصه خبر در فومن ستودنی است، گفت: اداره کل ارشاد گیلان در تلاش است با جدیت تمام برخی موانع موجود در حوزه اقتصادی فعالین عرصه خبر را برطرف کند.

فلاحی از تشکیل شورای اطلاع رسانی به ریاست استاندار گیلان خبر داد و تصریح کرد: با تصمیمات منطقی این شورا اتفاقات خوبی برای خبرنگاران در حوزه رسانه رغم خواهد خورد.

وی با اشاره به ساماندهی وضعیت آگهی‌های ثبتی در رسانه‌های استان گیلان گفت: مکاتبه با دستگاهای اجرایی برای رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با تثبیت و اعتبار سنجی در حوزه رسانه به دنبال این هستیم بتوانیم تأثیر گذاران عرصه خبر شناسایی و مورد تشویق قرار گیرند، افزود: تولید محتوا و انتقال مشکلات مردمی از محورهای اصلی این اعتبار سنجی است.

فلاحی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی تلاشی برای بازگوکردن عملکرد خود ندارند، گفت: از فعالین عرصه خبر درخواست دارم در زمینه جهاد تبیین قوی عمل کنند.