رئیس بسیج سازندگی گیلان گفت: ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در فاز سوم به بسیج سازندگی ابلاغ شده که تا چند روز آینده اجرای این پروژه آغاز می‌ شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ احمد ابراهیمی در مراسم اختتامیه ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومان در رشت با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از دو هزار واحد مسکونی توسط سپاه در گیلان ساخته شده است، گفت: همکاری تنگاتنگی بین سپاه و کمیته امداد برای رفع محرومیت وجود دارد.

رئیس بسیج سازندگی گیلان با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی نابسامان فعلی توانستیم هر واحد را با میانگین ۵۵ میلیون تومان بسازیم، افزود: ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجوی را تمام کردیم.

وی با بیان اینکه مجموعه بسیج سازندگی در استان حدود ۶۰ پرسنل دارد اما به جمعیت عظیم بسیجیان وصل است، تصریح کرد: بسیجیان با همه وجود در کنار کمک به مردم در دوران کرونا، ساخت ۸۷ مسکن مددجویی در سیل گلستان را نیز در همین ایام انجام دادند.

سرهنگ ابراهیمی با تاکید بر اینکه سختی‌های مسیر بسیجیان را با اراده تر و مصمم‌تر می‌کند، عنوان کرد: بسیج سازندگی بدون هیچ لغزشی پای کار ساخت واحدهای مسکونی محرومان است.

وی ادامه داد: برای فاز سوم مسکن مددجویی ساخت ۵۰۰ واحد به بسیج سازندگی ابلاغ شده که تا چند روز آینده اجرای این پروژه را آغاز می‌کنیم.