دزدان پس از سرقت در تهران برای خالی کردن حساب بانکی به شهرستان رودبار رفته و اقدام به خرید ۱۴ میلیون طلا کرده اند.

ندای گیلان:دزدان پس از سرقت در تهران برای خالی کردن حساب بانکی به شهرستان رودبار رفته و اقدام به خرید ۱۴ میلیون طلا کرده اند.

به گزارش فرجام،روز ۲۹ فروردین ماه سال جاری فردی  با مراجعه به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی عصر به مأموران اعلام کرد که  دزدان  اقدام به سرقت کیف دستی اش از داخل خودرو کرده اند .

بدین ترتیب به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۸ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شاکی پرونده به ماموران گفت: ” خودرویم را در خیابان دانش آموز واقع در شهرک ولیعصر ، پارک کرده بودم و پس از چند ساعت زمانیکه خواستم سوار بر خودرویم شوم متوجه سرقت کیف دستی شدم.

وی افزود : “چندی پیش درخواست یک وام بانکی داشتم تا اینکه پس از چندین روز پیگیری ، نهایتا موفق به دریافت وام شدم و شعبه بانکی پول را به حساب عابربانکم واریز کرد اما کمتر از ۲۴ ساعت از زمان دریافت وام ، کیف حاوی عابربانک بنده سرقت شد و متأسفانه بر روی کارت عابربانک ، رمز آن را نوشته بودم.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که زن جوانی با در دست داشتن کارت سرقتی به مغازه طلافروشی شهرستان  رودبار استان گیلان رفته  و اقدام به خرید ۱۴ میلیون تومان طلا کرده است.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران دوربین مداربسته بانک را مورد بررسی قرار دهند و خیلی زود تصویر زن جوان به دست آمد و در این مرحله ماموران به سراغ آلبوم مجرمان سابقه دار رفتند اما هیچ سرنخی از زن جوان به دست نیامد.

بنا به این گزارش، در حالیکه تجسس ها برای شناسایی دیگر اعضای این باند ادامه دارد بازپرس پرونده با تقاضای چاپ عکس این زن جوان خواست تا کساینکه اطلاعی از مخفیگاه وی دارند با شماره تلفن ۵۱۰۵۵۴۵۳ و ۵۱۰۵۵۳۱۷ پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران تماس گیرند .