نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند، گفت: زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا احیای ارزش‌ها است.

به گزارش ندای گیلان ازرشت ، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با خانواده سردار شهید محمود قلی پور با اشاره به اینکه زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا احیای ارزش‌های انقلابی و اسلامی است، اظهار کرد: برگزاری یادواره برای شهدا تجلیل از ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه تکیه به قدرت خداوند متعال و جهاد در راه رضای خدا، ولایتمداری از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا هشت سال دفاع مقدس بود، افزود: پیروی از ولایت فقیه یکی از انتظارات شهدا از ملت ایران است که در اکثر وصیت‌نامه‌های این عزیزان به آن تأکید شده است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه حفظ ارزش‌ها اسلام و انقلاب یکی دیگر از ویژگی‌های شهدا بود، گفت: شهیدان برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب، اسلام و کیان ایران و مردم از جان و خانواده خود گذشتند به همین دلیل هنوز بعد از سال‌های امثال شهید قلی‌پورها در یاد و خاطره مردم ماندگار مانده‌اند.

وی با تأکید بر الگوبرداری مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی از ویژگی‌ها فردی و اجتماعی شهدا در راه خدمت به مردم، تصریح کرد: شهدا بهترین الگو برای نسل جوان جامعه هستند که باید به آنها معرفی شوند.

آیت الله فلاحتی سرکشی به خانواده شهدا را وظیفه همه مسئولان عنوان و بیان کرد: پیروی از شهدا و حرکت در مسیر آنها سبب تداوم انقلاب اسلامی می‌شود.

گفتنی است سی و سومین سالگرد یادواره سردار شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید والامقام عملیات کربلای ۲ عصر امروز در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.