پلیس در جریان بررسی پرونده دو زن 26 و 43 ساله که به بهانه نصب نرم افزار پسر جوان را به خانه خود کشانده بودند متوجه جزئیات خوفناکی شد…

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان،دادگاه استرالیا با گذشت یک سال از قتل فجیع پسر 18 ساله‌ای در خانه دو زن همخانه انگلیسی‌اش، جزئیات تازه‌ای از این جنایت هولناک را فاش کرد. براساس اسناد پرونده تکاندهنده، «جما لیلی» 26 ساله و «ترودی لنون» 43 ساله متهم هستند به بهانه نصب نرم‌افزار رایانه‌ای، «آرون پاجیچ» 18 ساله را به خانه کشانده و با شیوه‌ای هولناک اورا به قتل  رسانده‌اند.

کارآگاهان در جریان بازرسی‌ها، چند چاقو و ساطور پیدا کردند. آنها همچنین موفق به کشف اتاقی مخفی شدند که دیوارهای آن با پوسترهای فیلم‌های ترسناک پوشانده شده بود. به گفته سخنگوی پلیس، جسد پسر جوان زیر کاشی‌های حمام خانه دفن شده بود. دادگاه رسیدگی به این پرونده در حالی آغاز شده است که متهمان قتل را به گردن دیگری می‌اندازند. کارآگاهان پلیس  همچنین «جما لیلی» را به‌عنوان مظنون در پرونده دیگری تحت بازجویی و تحقیق قرار داده‌اند اما هنوز جزئیات ماجرا فاش نشده است. این زن کتابی نیز درباره داستان‌های تخیلی قاتلان سریالی نوشته است.