سرمربی تیم فوتبال داماش دلیل ترک زمین را عدم آسیب به زمین مسابقه دانست و خاطرنشان ساخت برای برد به مصاف علوی خرمدره می‌روند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،بهزاد داداش‌زاده، سرمربی تیم داماش گیلان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال دسته ۳ بین تیم‌های داماش گیلان و پانیک تالش اظهاراتی را مطرح کرد.

شما هدایت تیم داماش گیلان را برعهده دارید. چرا در بازی آخرتان (در حالی که داماش سه بر صفر عقب بود) تیم را از زمین بیرون کشیدید؟

شرایطی که در تالش بوجود آمد اوضاع را به گونه‌ای پیش می‌برد که نزدیک بود کل استادیوم تخریب شود!

مگر چه اتفاقی افتاد؟

تیم داماش گیلان یک تیم ریشه ای، قدیمی و پرطرفدار است. ما با آمادگی کامل به زمین رفتیم اما متاسفانه روی یک اشتباه یک گل بد خوردیم. همین موضوع باعث شد تا طرفداران تیم‌مان نسبت به شرایط بازی و عقب افتادن از تیم هم استانی ناراحت شوند. آن‌ها از ما می‌خواستند تیم را از زمین بیرون بکشیم. وقتی شرایط جدی‌تر شد تماشاگران نزدیک بود فنس‌ها را بشکنند و وارد زمین شوند. از طرفی ترقه‌های آتش‌زایی به درون چمن می‌انداختند که نزدیک بود به بازیکنان ما را هم به آتش بکشد. داور مسابقه چند بار بازی را نگه داشت تا جو آرام شود اما اصلاً چنین فضایی به وجود نمی‌آمد. طرفداران داماش دوست داشتند ما تیم را بیرون بکشیم. ترقه‌هایی به زمین می‌انداختند که باعث تخریب چمن می‌شد. از آنجا که زمین چوکا محل برگزاری بازی‌های لیگ یک است ما هم برای این که استادیوم آسیب نبیند تیم را بیرون کشیدیم و اتفاقا مسئولان از ما تشکر هم کردند. وضعیت خیلی بدی بود. هم نگران بازیکنان‌مان نبودیم هم نگران استادیوم قدیمی چوکا. چون نزدیک بود لطمات جبران‌ناپذیری ببار بیاید این کار را انجام دادیم. این برد هم مبارک تیم پانیک تالش باشد.

در دیدار بعدی‌تان هنوز شانس صعود به لیگ دسته دوم را دارید؟

بله ما فردا با تیم خرم‌دره زنجان بازی داریم که چون زمین ندارند در قزوین میزبان ما شدند. اگر تیم پانیک مقابل صدرا، برد یا مساوی کسب کند شانس ما برای صعود و رسیدن به بازی پلی آف زنده می‌ماند. خود ما هم با تمام قدرت به میدان می‌رویم تا هر سه امتیاز بازی را بگیریم.