نماینده ی لنگرود گفت:برای تداوم امنیت ملی نظام 5000 میلیارد تومان بودجه دفاعی کشور باید پرداخت می شد که حتی یک ریال از آن هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش ندای گیلان،مهرداد بائوج لاهوتی در صحن علنی مجلس  در تذکر شفاهی،گفت: طبق مواد 158 و 159 آیین نامه داخلی مجلس،برای تداوم امنیت ملی نظام  5000 میلیارد تومان بودجه دفاعی کشور باید پرداخت می شد که حتی یک ریال از آن هنوز پرداخت نشده است.

نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور ،افزود:شما در سفرهای استانی از پشت تریبون رسمی به مردم قول می‌دهید ،اما دستگاه‌های اجرایی هیچ توجهی به این وعده‌ها نمی‌کنند،چه کسی پاسخگوی این مساله است؟

وی با اشاره به طرح‌های ارائه شده توسط نمایندگان مجلس دهم ،گفت: طرح‌های فوریتی زیادی توسط نمایندگان به هیات رئیسه مجلس داده شده است،اما نمی‌دانم چرا اداره قوانین مجلس آنها را چاپ نمی‌کند؛درحالی که فوریت این طرح‌ها باید تصویب شده و به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شود.

مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر سوم نماینده مردم لنگروددر مجلس ،گفت:تا این لحظه 164 طرح به هیات رئیسه مجلس رسیده که به دلیل امکانات فعلی مجلس و روالی که درمجلس وجود دارد؛این طرح‌ها در نوبت چاپ قرار دارد. تلاش می‌کنیم روند چاپ و توزیع این طرح‌ها تسریع شود.