عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی نگران وحدت در کشورهایی است که همه قومیت‌ها و مذاهب در آن با وحدت زندگی می‌کنند

به گزارش ندای گیلان،اسدالله عباسی در گفت‌وگویی در خصوص تاکید آیت الله سیستانی بر حفظ تمامیت ارضی عراق، اظهار داشت: هر شخص خیرخواهی که زبان منطق را درک کند، برلزوم تداوم یکپارچگی عراق تاکید دارد و حرکت برخلاف قانون اساسی ملت عراق، از نظر همه افراد خیرخواه محکوم است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تاکنون وجود پربرکت آیت الله سیستانی در جهت برچیده شدن بساط داعش، صدور حکم جهاد و تلاش برای یکپارچگی در ساختار حکومت عراق بسیار موثر و مفید بوده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: موضع آیت الله سیستانی در چهارچوب قانون اساسی عراق است که مورد تایید سازمان ملل و کشورهای منطقه است، زیرا شکل گیری یک کشور جدید امکان پذیر نیست، از طرف دیگر رژیم صهیونیستی طرفدار کُردها نیست، بلکه ایجاد اختلاف منطقه‌ای است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی نگران وحدت در کشورهایی است که همه قومیت‌ها و مذاهب در آن با وحدت زندگی می‌کنند که نمونه آن جمهوری اسلامی ایران است که همه اقوام و مذاهب دارای حقوق مشخص هستند ولی دشمنان این وحدت را برنمی‌تابند و به دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ هستند.