مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت گفت: رویکرد اصلی شهرداری رشت مبتنی بر سه رویکرد اعتماد سازی، برندسازی و جذب سرمایه‌گذار است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، فاطمه قدیمی حرفه  در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در تفلیس  با بیان اینکه  فرهنگ، امروزه عامل مهمی در روابط کشورهاست افزود: با در نظر گرفتن تجربیات گذشته و پیشینه روابط بین ایران و گرجستان، راهکارهای جدید و کاربست‌های جدیدی برای همکاری‌های فرهنگی بین دو کشور اندیشیده می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور  بین الملل شهرداری  رشت  با تصریح بر اینکه هدف اصلی ما برقراری ارتباط‌های فرامرزی، معرفی صحیح کلانشهر رشت به سایر کشورها است گفت: با این معرفی می‌توان از  پتانسیل‌های رشت  در حوزه‌های صنعت  خلاق فرهنگ و خوراک، موسیقی و … در مسیر توسعه بهره گرفت.

وی  افزود: رویکرد اصلی شهرداری  رشت مبتنی بر سه رویکرد اعتمادسازی، برندسازی و جذب سرمایه‌گذار است.

وی اظهار کرد: در رابطه با اعتمادسازی با ایجاد سراهای محله، این باورپذیری در مردم ایجاد شده که کلانشهر رشت در مسیر توسعه در حرکت است.

قدیمی با بیان اینکه با برگزاری جشنواره‌ها به دنبال سرمایه‌گذار و جلب اعتماد هستیم گفت: در کنار تبادل نمایشی بین جشنواره‌ها، تبادل فرهنگی میان اقوام مدنظر است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت تعریف فصل جدید همکاری کلانشهر رشت با گرجستان را مورد تاکید قرار دارد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های متفاوت رشت می‌توان نگاه تازه‌ای را در این مسیر باز کرد.