فرماندار شفت گفت: رونق گردشگری و بوم گردی یکی از ظرفیت های شهرستان شفت برای ایجاد فرصت های جدید شغلی است و باید به آن توجه ویژه داشت .

به گزارش ندای گیلان، در آیین تودیع و معارفه رییس و سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شفت با اشاره به اینکه جذب و اعطای هدفمند تسهیلات اشتغال سبب بهبود فضای کسب و کار می شود گفت : رونق گردشگری و بوم گردی یکی از ظرفیت های شهرستان شفت  برای ایجاد فرصت های جدید شغلی  است و باید به آن توجه ویژه داشت .

فرماندار شفت  با اشاره به اینکه در کنار اعطای تسهیلات کم بهره ی اشتغال روستایی و عشایری ، رونق کسب و کارهای فصلی و خرد در سطح روستاها میتواند  به افزایش درآمد کشاورزان و دامداران کمک شایانی نمایند  افرود : تولید  و احیای محصولات ارگانیک نیازمند برنامه های مدون و اجرایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگر هستند تصریح نمود : حقوق متقابل این دوقشر از جامعه همواره باید رعایت شود .

نماینده عالی دولت در شفت  با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه یک جامعه پویا ، نیروهای انسانی آن محسوب می شوند افزود : جابجایی مدیران امری بدیهی است و زمینه های انتقال تجارب را فراهم می سازد و در واقع دمیدن روحی تازه در کالبد یک مجموعه است.

در پایان این نشست نیز از زحمات جعفر فیاضی تجلیل و حسین لطیفی به عنوان سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شفت معرفی شد  .

گفتنی است عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در این نشست حضور داشت .