وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی بازدیدی از بیمارستان ولی عصر ( عج) شهرستان رودبار، روند ارایه خدمات درمانی در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ندای گیلان از رودبار،  سعید نمکی – وزیر بهداشت و هیات همراه، با حضور در بیمارستان  ولی عصر ( عج) رودبار ، ضمن عیادت از بیماران بستری، روند ارایه خدمات در این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

 وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان  ولیعصر رودبار  با بیان اینکه  طرح های کلان در وزارت بهداشت در حال  پیگیری است، خاطرنشان کرد:  در مرحله دوم طرح تحول نظام سلامت، توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در دستور کار وزارت قرار دارد.

 نمکی با اشاره به اجرای طرح کنترل فشار خون در سال جاری، یادآور شد:  بسیاری از افرادی که در کشور در حال دیالیز هستند به علت پرفشاری خون بوده است.

وی راه اندازی  دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان  رودبار را از دستاوردهای این سفر عنوان کرد.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: با کمک و مساعدت  مسوولان وزارتی  و هیات دولت، خوشبختانه مشکلی در خصوص تامین داروهای اساسی تا پایان سال جاری  نداریم.

در این بازدید ارسلان زارع – استاندارد گیلان، ارسلان سالاری – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، منوچهر جمالی – نماینده مردم شهرستان رودبار و دبیر کمیسیون بهداشت درمان مجلس شورای اسلامی، قاسم جان بابایی- معاون درمان وزارت بهداشت و جمعی از مسوولان استانی و دانشگاهی نیز حضور داشتند.

بیمارستان ولی عصر(عج) رودبار دارای بخش های اور‍‍‍‍ژانس، جراحی ، زایمان و اتاق عمل ، بخش های داخلی و اطفال ، بخش دیالیز،  بخش ccu ، و … است.