روز قدس، روز همه ماست؛ روز همه انسان هاست؛ روز همه کسانی است که عدالت می خواهند و در برابر ظلم و ستم می ایستند.

به گزارش ندای گیلان،خانه مطبوعات استان گیلان با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و اعلام حضور در این حماسه پرشکوه از عموم ملت آگاه و جامعه رسانه ای استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جمعه مقاومت و مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، اسراییل غاصب است. در این روز مردم روزه دار ایران که قریب یک ماه در ماه مبارک به خودسازی معنوی پرداخته اند با وحدت و یکپارچگی بی نظیری هماهنگ با دیگر مسلمانان روزه دار جهان در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا راهپیمایی می کنند.
این روز، روز مقاومت و مبارزه میراث گرانبهای خمینی کبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و امید ملتهای مظلوم است که آمیزه ای از آموزه های مقاومت و ایثار، مبارزه و استکبار ستیزی است.
ضمن اینکه به‌رغم توطئه‌چینی‌هاو سناریوپردازی‌های شیطانی گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم در مهار پیامدهای روز جهانی قدس؛ به فضل الهی هر سال شاهد گسترش ابعاد و زوایای تأثیر رستاخیز جهانی امت اسلام در حمایت از فلسطین و قدس شریف و برائت از رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی پلید و ضد بشری آن هستیم.

روز قدس، یک روز جهانی است؛ روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد؛ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز مقابله ملت هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیرآمریکا بودند؛ در مقابل ابرقدرت هاست؛ روز قدس، روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد تا قوانین اسلامی در ممالک اسلامی اجرا شود. روز قدس، روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمال خبیث تان واقع نخواهد شد ؛روز قدس، روز حیات اسلام است.

روز قدس، روز همه ماست؛ روز همه انسان هاست؛ روز همه کسانی است که عدالت می خواهند و در برابر ظلم و ستم می ایستند.

بدین منظور موسسه خانه مطبوعات استان گیلان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین با حضور در صفوف بهم تنیده روز قدس با همراهی مردم روزه دار و شریف استان گیلان حمایت خود را بار دیگر اعلام خواهد داشت و از همه خبرنگاران و عکاسان می خواهد با ثبت و انعکاس این رویداد مهم به سهم خود در راه آزادی فلسطین کوشا باشند