برنامه های هفته دولت به شکل رسمی با حضور مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی و مسئولان نظامی و انتظامی در مزار شهدای بندر مرزی آستارا آغاز شد

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از آستارا، برنامه های هفته دولت به شکل رسمی با حضور مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی و مسئولان نظامی و انتظامی در مزار شهدای بندر مرزی آستارا آغاز شد.

فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: در هفته دولت سال 1395 بالغ بر 81 پروژه عمرانی به ارزش 300 میلیارد و 699 میلیون ریال در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد.

بخشدار مرکزی آستارا گفت: همزمان با هفته دولت، 31 پروژه عمرانی و عام المنفعه در بخش مرکزی شهرستان مرزی بندر آستارا افتتاح می شود.

«چنگیز شکوری» در آیین بهره برداری همزمان از سه پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی بخش مرکزی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت، 31 پروژه عمرانی و عام المنفعه بخش مرکزی به ارزش 39 میلیارد و 890 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: این پروژه ها در بخش هایی از قبیل بهسازی و آسفالت راه های روستایی، گازرسانی به روستاها، احداث جاده دسترسی به روستاها، اجرای طرح هادی روستایی، مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهره برداری از یک واحد تولیدی و تأمین، تقویت و نگهداری خطوط شبکه برق می باشد.