رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: اعضای شورای چهارم برغم همه کاستی ها برای توسعه همه جانبه در این کلانشهر گام های خوب و موثری برداشتند.

 

به گزارش نداي گيلان، مسعود کاظمی روز یکشنبه در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: هر 15 عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در مدت چهار سال خدمت خود در شورا، مصوبات خوبی در رابطه با عمران و توسعه شهر ارایه داده اند.

وی با تبریک به منتخبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در رشت اظهار امیدواری کرد تا با تلاش منتخبان در شورای پنجم شاهد عمران و توسعه هر چه بیشتر در این کلانشهر باشیم.

کاظمی با اشاره به حضور پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: مردم با شرکت گسترده خود در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر اقتدار شان را به جهانیان نشان دادند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: مردم با حضور پرشور در این انتخابات، تکلیف شهروندی خود را ایفا کردند.

محمدعلی رفیعی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز ضمن تبریک به منتخبان شورای پنجم بیان کرد: اعضای شورای چهارم حدود چهار سال در خدمت شهروندان بودند و تمام تلاش شان را برای رفع مشکلات شهری به کار گرفتند.

وی با بیان این که کار در شورا همدلی، شور و عشق می خواهد، خاطر نشان کرد: از اعضای شورای پنجم می خواهم که برای رفع مشکلات شهری همت کنند و برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر کلانشهر رشت بکوشند.

رفیعی بیان داشت: توجه به رودخانه های زرجوب و گوهررود، رفع مشکلات ترافیکی و توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مواردی است که بایستی به آن پرداخته شود.

رضا رسولی عضو شورای اسلامی رشت و منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در این کلانشهر نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد تقی زاده روزنامه نگار گیلانی گفت: این جوان ترکیبی از روشنفکری همراه با آرامش و صبر بود، فقدانش برای دوستانش تلخ و ناگوار است.

وی پیشنهاد داد تا یک معبر یا میدان در کلانشهر رشت به نام این روزنامه نگار نامگذاری شود.

مهدی تقی زاده روزنامه نگار و فعال سیاسی گیلان، دوشنبه گذشته پس از حضور و شرکت در مراسم جشن پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در ورزشگاه عضدی رشت، دچار حمله قلبی شد و در حال انتقال به بیمارستان ، درگذشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: حضور شکوهمند مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا یک اتفاق بزرگ در تاریخ جمهوری اسلامی بود.

جلسات شورای اسلامی کلانشهر رشت یکشنبه هر هفته برگزار می شود.

شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد.

مردم در کلانشهر رشت با شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت، 11 نفر را راهی شورا کردند.

ايرنا