رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در جلسه دیدار فرماندهان سپاه با رییس جمهور ایشان علاقه مندیشان را به سپاه اعلام کردند و سپاه نیز متعاقباً علاقه مندی خود را به آقای روحانی اعلام کرد.

به گزارش ندای گیلان،سردار غیب پرور در حاشیه جلسه تکریم و معارفه معاونان سازمان بسیج مستضعفین گفت: در جلسه دیدار فرماندهان سپاه با رییس جمهور جو صمیمانه ای برقرار بود و جلسه گله گذاری نبود.
رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در جلسه دیدار فرماندهان سپاه با رییس جمهور ایشان علاقه مندیشان را به سپاه اعلام کردند و سپاه نیز متعاقباً علاقه مندی خود را به آقای روحانی اعلام کرد.
وی گفت: مجموعه سپاه دکتر روحانی را رییس جمهور قانونی کشور می داند و غیر از این هم نمی تواند باشد ما حتما باید به دولت کمک کنیم آنچنانکه رییس جمهور باید سپاه و بسیج را  به عنوان یکی از مولفه های قدرت ملی باور داشته باشد که الحمدالله این باور وجود دارد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رییس جمهور در این جلسه گفتند بنده از سال 58 بسیجی هستم و کارت بسیجی ام را دارم .
سردار غیب پرور گفت: تا جاییکه بنده اطلاع دارم این جلسه با اقبال عمومی همه مردم  و جناح ها مواجه شده و ما نیز چیزی غیر از این نمی خواهیم.
وی تصریح کرد: قرار نیست در نظامی که در رأس آن ولی فقیه قرار دارد حرف هایی را مطرح کنیم که برخلاف مصالح کشور باشد.
سردار غیب پرور افزود: بنده نیز در این جلسه اشاره داشتم، بارها آمادگی بسیج  برای همکاری با دولت را اعلام کردم .
تکریم و معارفه معاونان فرهنگی، تعلیم و تربیت و مسئول بسیج هنرمندان برگزار شد.
سردار غیب پرور گفت: رسالت بسیج کمک به دولت با رعایت چهارچوب های بسیج است زیرا این مجموعه اقیانوسی از توانمندی هاست که می تواند به کشور کمک کند.
وی تاکید کرد: هر قشری از بسیج در جای جای کشور می تواند نقش آفرین باشد و ورود به عرصه های مختلف وظیفه بسیج است.
رویکرد فعالیت های قرارگاه جوادالائمه(ع) سازندگی و فرهنگی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رویکرد قرارگاه جوادالائمه (ع) در بسیج فعالیت های سازندگی و فرهنگی است.
سردار غیب پرور در حاشیه تکریم و معارفه معاونان سازمان بسیج که در مجتمع 13 آبان برگزار شد؛ در پاسخ به سوالی افزود: قراراست قرارگاه جوادالائمه به امور ساماندهی آسیب های اجتماعی به ویژه به معضلات مربوط به حاشیه نشینی بپردازد.
وی ادامه داد: این قرارگاه در راستای توافق صورت گرفته با وزارت کشور به منظور مردمی کردن ساماندهی آسیب های اجتماعی تشکیل شده است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر در برخی از محلات مردم را آزرده می کند و ما تصمیم داریم با استفاده از توان بسیج با این معضلات مقابله کنیم .
سردار غیب پرور ادامه داد: به شکل نمونه در موضوع ساماندهی محلات آلوده به مواد مخدر در فلاورجان و ملایر طرح هایی را در دست اجرا داریم.
وی افزود: در زمینه اردوهای جهادی نیز این قرارگاه فعال خواهد بود و ما توانستیم تاکنون  10 هزار گروه جهادی ساماندهی کنیم .
سردار غیب پرور گفت: در قرارگاه جوادالائمه (ع) همچنین برنامه ریزی کلان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیز صورت بگیرد و درصدد جلب مشارکت دستگاه های دولتی و تعامل با آنها در این قرارگاه هستیم.
در پایان این مراسم از زحمات مسئولان معاونت های تعلیم و تربیت و فرهنگی همچنین رئیس سازمان بسیج با اهدای لوح تقدیر شد.