جواد پور گفت: روحاني نشان داد که فردي باهوش و مدبّر و در عین حال صبور و منطقي است و اهل خيالبافي و توهم نیست.به مردم دروغ نمي گويد و در امور اجرایي نگرشی مبتنی بر توسعه دارد

حجت جواد پور  در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان با بیان اینکه  بیشترین آسیب ها به کشور در سالهای گذشته از ناحیه  جریانها و کسانی بوده که با فاصله گرفتن از عقلانیت و تدبیر و عمل به نگرشهای بسته و متحجرانه و اقسام تندروی ها، روند رشد و توسعه ی کشور را به تأخیر انداختند اظهار داشت:این جریان ها موجب انسداد سیاسی در برون رفت از مشکلات عدیده کشور در همه ی زمینه ها شدند.

 

وی با اشاره به ضرورت حمایت از حسن روحانی در انتخابات پیش رو بیان داشت:حمایت از دکتر روحانی سبب خواهد شد تا روند جدیدی که در زمینه رشد و توسعه ی و تحول کشور در ابعاد داخلی و خارجی ایجاد شده و برنامه های راهبردی کشور که در دوره ی هشت ساله مدیریت اصولگرایان به محاق رفته بود، مجدداً به مسیر خود بازگردد.

این فعال سیاسی ادامه داد:قطعاً با ایجاد نگاهی مثبت و واقع بینانه به ایران از سوی دنیا پس از توافق برجام، زمینه ی مناسب برای ایجاد امنیت و آرامش و انگیزه های مناسب برای اداره ی کشور بوجود خواهد آمد و لازمه ی این تحول حمایت از آقای روحانی است.

جواد پور با اشاره به اینکه علی رغم موج گسترده ای از تخریب ها و انتقادات غیر منصفانه و نیز کارشکنی هایی علیه ی دولت یازدهم، احساس تغییر و نشاط جدیدی که در چهار سال گذشته در کشور ایجاد شده، نوعی امید و اعتماد را در بخش اکثریت جامعه پدید آورده است اظهار داشت: این امید و اعتماد در اقشار فرهیخته و متوسط و جوانان جامعه به مراتب بیشتر است که از تأثیرگذاری بیشتری در افکار عمومی برخوردارند.

عضو میز نخبگان کشور گفت: با آشکار شدن قلّت بضاعت رقبای آقای روحانی و فقدان برنامه و چشم اندازی روشن در نزد آنان؛ بویژه در همین مدت زمان کوتاه از آغاز تبلیغات انتخاباتی، سبب شده که اقبال به آقای روحانی افزایش چشمگیری یابد.

وی ادامه داد:به نظر می رسد که با افزایش روند هجمه ها و تخریب های جدید در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی و لزوم واکنش از سوی مردم، شاهد مشارکت و شور و نشاط انتخاباتی بیشتری از سوی مردم باشیم.

جواد پور با تصریح بر اینکه مسلماً بیان واقعیت ها و ارائه برنامه ها به مردم، سبب افزایش مشارکت مردم خواهد شد گفت:خوشبختانه گفتمان اعتدال توانسته است به دلیل ارتباط صادقانه با مردم و پرهیز از شیوه های نا مطلوب سیاسی  و اجتناب از افراط و تفریط اکثریت جامعه را با خود همراه کند.

وی با بیان اینکه دکتر روحانی با آغاز روندی جدید در مدیریت کشور و اجرایی کردن برنامه های رشد و توسعه و اصلاح امور که مبتنی بر گفتمان سیاسی او و تیم اجرایی وی است، باید این فرصت را بیابد که این شیوه ی مدیریتی و فرآیند اجرایی را تثبیت و مستقر کند خاطرنشان کرد: او آغازگر رویه ای است که در صورت استقرار می تواند چشم انداز روشن و امیدبخشی را برای کشور ترسیم نماید.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه مردم از تندروی ها و کندروی ها خسته شده اند و چشم به اعتدال و تدبیر دوخته اند بیان داشت: در طی چهار سال گذشته شاهد بوده اند که این گفتمان در داخل و خارج از کشور نتایج مثبت و تحول آفرینی را در پی داشته است؛ بنابراین باید با انتخاب مجدد دکتر روحانی، به تداوم و استقرار این روند کمک کرد.
وی با تاکید بر اینکه در فاصله ی این دو انتخابات فرصتي براي ارزيابي کارهاي دولت ایجاد شده تا با نظر مردم اصلاح و تصحيح شود اظهار داشت:آقاي روحاني نشان داد که فردي باهوش و مدبّر و در عین حال صبور و منطقي است و اهل خيالبافي و توهم نیست.به مردم دروغ نمي گويد و در امور اجرایي نگرشی مبتنی بر توسعه دارد. انتقادپذیر و اهل تساهل و مدارا است. همه ی این عوامل ایجاب می کند که وی مجدداً سکّان اجرایی کشور را در دست گیرد.

جواده پور با تصریح بر اینکه که در صورت انتخاب اشخاصی چون قالیباف و رئیسی بنا به دلایل عدیده ای از جمله مخالفت آشکار این دو نفر با گفتمان اعتدال و تدبیر در ابعاد داخلی و خارجی و نیز عدم تجارب اجرایی لازم و نیز فقدان برنامه ها و راهبرهای متناسب با شرایط کنونی ایران در نزد این دونفر، کشور شاهد توقف روند کنونی و حتی عقب گرد در روند رشد و توسعه خواهد بود بیان داشت: چه بسا شاهد انسداد و سردرگمی در مدیریت اجرایی کشور و نیز بازگشت شیوه های پوپولیستی و بحران آفرین در همه ی عرصه ها خواهیم بود.

وی افزود:به تعبیر روحانی در صورت انتخاب چنین افرادی به گذشته باز خواهیم گشت و این چیزی است که مردم نمی خواهند.