نداي گيلان :نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: یکی از انتقاداتی که اکثریت می پذیرند این است که درست از اختیارات رئیس مجلس است اما جمع بندی 20 دقیقه ای پرونده برجام توهین به نمایندگان بود اما برخی هم معتقدند که اگر این اتفاق نمی افتاد شاید شرایط سخت تری حاکم می شد. حسن تامینی […]

نداي گيلان :نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: یکی از انتقاداتی که اکثریت می پذیرند این است که درست از اختیارات رئیس مجلس است اما جمع بندی 20 دقیقه ای پرونده برجام توهین به نمایندگان بود اما برخی هم معتقدند که اگر این اتفاق نمی افتاد شاید شرایط سخت تری حاکم می شد.

حسن تامینی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در مورد تصویب برجام ظرف مدت ۲۰ دقیقه در خانه ملت، اظهار کرد: یکشنبه هفته گذشته کلیات برجام در خانه ملت بحث شد و چالش های خیلی زیادی پیرامون این موضوع به وجود آمد.

وی ادامه داد: مشکلاتی وجود داشت که احساس می شد برای جمع کردن آن با مشکل مواجه می شویم همچون مواردی که فردی مثل من که موضع تندی نداریم اگر بخواهیم نظر واقع بینانه بدهیم موارد زیادی اتفاق افتاد.

نماینده مردم رشت در مجلس در تشریح شرایط و جو مجلس، بیان کرد: شرایطی است که برخی از شرایط و موارد را ما خودمان نمی توانیم تشخیص دهیم به طور مثال در مورد جلساتی که داشتند با شورای عالی امنیت ملی و یا اینکه آیا از آقا نظر خواسته شده یا نه؟!

تأمینی افزود: حالا به نوعی با توجه به اینکه آن مسائلی که پیگیری می شد و با حدود بالای ۲۰۰ پیشنهاد بود اینکه چطور هر کدوم از آن ها بحث شود و اختلاف و شرایط سختی که در مواردی به درگیری های فیزیکی می انجامید و من خودم شاهد بودم.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه در مورد مدیریت رئیس مجلس دو نوع بحث وجود دارد، ابراز کرد یکی از انتقاداتی که اکثریت می پذیرند این است که درست از اختیارات رئیس مجلس است اما جمع بندی ۲۰ دقیقه ای پرونده برجام توهین به نمایندگان بود و صلاح نبوده است اما برخی هم معتقدند که اگر این اتفاق نمی افتاد شاید شرایط سخت تری حاکم می شد.

نظر موافق به برجام دادم

وی در خاتمه با اشاره به رأی مثبتش به تصویب برجام در مجلس، اظهار کرد: من نظر موافق دادم تا بتوانیم به یک آرامش رسیده و کار را به دور از فضاهای چالشی و بهانه ندادن به دست خیلی ها برنامه ها را در راستای منافع ملی و ملت ایران جلو ببریم./ديار باران